Pretraga tekstova
Osigurajte svojim voćnjacima i maslinicima snažan rast i razvoj u novoj vegetacijskoj sezoni!
Osigurajte svojim voćnjacima i maslinicima snažan rast i razvoj u novoj vegetacijskoj sezoni! Prihranite ih s jednim od dušičnih ili dušično-sumpornih gnojiva tvrtke Petrokemija poput KAN-a, UREE, ASN-a i Petrokemijasa koji će vam omogućiti kvalitetne i visoke prinose.
Za visoko kvalitetne plodove voća s većim sadržajem suhe tvari, šećera, izrazite obojenosti kao i masline s većim sadržajem ukupnih fenola i aromatskih tvari odaberite:
Za više informacija o prihrani maslinika i voćnjaka obratite se tvrtki Petrokemija na jedan od niže navedenih kontakata.
Tagovi
Petrokemija Masline Voćnjak Prihrana
Partner
Aleja Vukovar 4,
44320 Kutina,
Hrvatska
tel: +385 (0) 44 647 035,
e-mail: mpc@petrokemija.hr
web: http://www.petrokemija.hr
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
Tradicionalnu europsku hranu ugrožavaju kukci, biljne alternative i meso iz laboratorija?
Mađarsko predsjedavanje Vijećem EU započelo je 1. srpnja i odmah se uhvatilo u koštac obrane europske kulinarske tradicije. Na inicijativu Budimpešte, danas će 27 minista...
Maja Celing Celić
prije 1 tjedan
Sanja, ali nitko nikoga ničime ne pritišće. Ta hrana je na tržištu kao i sve drugo. Hoćeš kupiti ili ne, stvar je kupca, odnosno ponude i potražnje. Više [+] Niti jedna hrana se ne zabranjuje, ne miče s polica, iako je loša za zdravlje. Uzmi samo gazirana pića, slatkiše, ultraprerađenu hranu (i životinjsku i biljnu), toliko toga je i dalje tu. Pa više je to ugrozilo tradicionalnu proizvodnju nego ovi noviteti. Pa danas će ljudi prije kupiti neku salamu u kojoj ima tko zna čega, nego šunku, kulen. Prije će kupiti kekse nego, ne znam, gužvaru od nekog domaćeg proizvođača. Prije će kupiti bogtepitakakav sirni namaz nego neki domaći sir iz svog kraja. Tako da, nema smisla od etiketiranja ove hrane. Umjesto da se energija i vrijeme troši na zabrane i prozivanje, treba smišljati načine kako pomoći domaćim proizvođačima, kako im olakšati proizvodnju, da dođu na tržište, da cijene budu prihvatljive kupcima. Ljudi će sigurno radije i dalje jesti čvarke umjesto crvčaka ako će ti čvarci biti po prihvatljivoj cijeni.