Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Poljoprivredni proizvodi
  • 18.08.2020. 16:30

Zašto je važno brendirati domaće poljoprivredne proizvode?

Razmatrale su se različite marketinške strategije pomoću kojih se može povećati vrijednost agrarnim proizvodima i postići veća profitabilnost, ali i tržišna konkurentnost za poljoprivredne proizvođače.

Foto: Biljana Nenković/Ilustracija
  • 106
  • 17
  • 0

U okviru realizacije Projekta razvoja konkurentnosti u ruralnim područjima, u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede RS juče je održan sastanak na temu brendiranja poljoprivrednih proizvoda, stoji u saopštenju Vlade Republike Srpske.

Razmatrale su se različite marketinške strategije pomoću kojih se može povećati vrijednost agrarnim proizvodima i postići veća profitabilnost, ali i tržišna konkurentnost za proizvođače dok će se istovremeno informisati potrošači o porijeklu proizvoda, njihovoj zdravstvenoj ispravnosti i percipiranoj vrijednosti proizvedene robe.

Prepoznatljivost domaće proizvodnje kao prioritet

Nakon početnog sastanka, biće nastavljen rad na promociji i brendiranju pojedinih poljoprivrednih proizvoda i isticanju kvaliteta, kao i regionalnih specifičnosti koje potrošači cijene. Na taj način podsticaće se stvaranje prepoznatljivosti domaće poljoprivredne proizvodnje na tržištu, na osnovu osobina koje je izdvajaju od sličnih ponuđenih konkurentskih proizvoda.

Ove srijede održati će se online radionica o zelenoj ekonomiji

Podsjećamo da će poljoprivredni proizvođači moći sutra na internet predavanju da prošire svoje znanje o zelenoj ekonomiji i njenoj primjeni u okviru organske proizvodnje. Takođe će putem ovog seminara čuti nešto više o značaju koje imaju hladno cijeđena ulja na naš organizam, kao i brojne druge benefite.


Tagovi

Brendiranje proizvoda Poljoprivredni proizvodi Razvoj konkurentnosti Veća profitabilnost Promocija Organska proizvodnja Ministarstvo poljoprivrede


Autor

Ivana Živanić

Više [+]

Ivana Živanić, dipl.ing- master poljoprivrede, rado istražuje aktuelnosti u poljoprivredi. Pristalica zdrave i bezbjedne hrane.

Šta će prilagođavanje EU zakonodavstvu značiti za sektor mljekarstva BiH?

18

  • 26.03.2024. - 12.04.2024.

Glasova: 11

Katastrofu, propast ćemo! 61,1%

Glasova: 5

Prosperitet, bit će nam bolje 27,8%

Glasova: 1

Sve će biti isto 5,6%

Glasova: 1

Ne zanima me ni EU, ni mljekarstvo 5,6%

Pregled ankete

Pregled ankete