I pored postignutog značajnog uspjeha, ovaj poduzetnik želi brendirati svoj proizvod pa je, kako kaže, odlučio da zatraži pomoć i podršku od prvog čovjeka svog grada.
Prije dva dana održan je sastanak gradonačelnika Zenice, Fuada Kasumovića i vlasnika mesarskog obrta "Meša", Mehmeda Mangića. Njegovi suhomesnati proizvodi proglašeni su za jedne od najboljih na nedavno održanoj manifestaciji "Sudžuka fest 2021", u Brčko Distriktu BiH, stoji u zvaničnom saopćenju Grada Zenice.
Mangić je kroz razgovor podsjetio gradonačelnika kako se već 30 godina uspješno bavi tradicionalnom proizvodnjom mesnih prerađevina, a da je baš "Zenički hadžijski sudžuk" izabran među 48 uzoraka, iz tridesetak gradova, kao najbolji na nedavnom regionalnom takmičenju.
I pored postignutog značajnog uspjeha, ovaj poduzetnik želi brendirati svoj proizvod pa je, kako kaže, odlučio da zatraži pomoć i podršku od prvog čovjeka svog grada jer se "dokazao kao čovjek koji pomaže svojim sugrađanima i privrednicima".
"Do sada ste svima nama pokazali da ste uz svoj narod i vjerujem da ćete nam pomoći oko brendiranja ovog kvalitetnog, domaćeg proizvoda, tačnije da Zenica bude poznata i po Zeničkom hadžijskom sudžuku", rekao je tom prilikom Mangić.
Kasumović je ovom proizvođaču čestitao na ostvarenom uspjehu, ali takođe je i obećao da će Gradska uprava, sa njim na čelu, učiniti sve što je u njenoj nadležnosti da pomogne da čuvena sudžuka postane pravi brend.
"Gradska uprava i Služba za privredu i upravljanje razvojem će poduzeti sve što je u našoj moći da i Zenica ima svoj brend u mesnoj industriji", istakao je gradonačelnik dodajući kako im je želja i da u nekom budućem periodu dođe do izvoza ovog proizvoda, a oni će se maksimalno potruditi da pomognu i doprinesu i toj grani privrede .
Održan prvi međunarodni festival sudžuke - organizatori zadovoljno očekuju da preraste u tradiciju
Podsjetimo, "Sudžuka fest" održao se početkom prošlog mjeseca u Brčkom sa ciljem da promoviše tradicionalne bosanske suhomesnate proizvode.
Pomenuti festival može i u budućnosti služiti kao dobra prilika za stvaranje pozitivne konkurencije među proizvođačima. Isto tako, ovim putem možemo da vidimo stvarni sastav sudžuka koje svakodnevno konzumiramo, a pruža se i mogućnost za popularizovanje domaćih proizvoda.
Tagovi
Autor