Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Trgovina
  • 22.07.2020. 18:00

Kupci su još uvijek suzdržani oko kupovine talijanskog voća i povrća

Nakon što je Italija postala epicentar zaraze koronavirusom u Evropi, njeni trgovci su se suočili sa velikom krizom. Kažu kako niko više ne želi kupovati njihovo voće i povrće.

Foto: Jumpstory
  • 51
  • 11
  • 0

Čini se kao da je od posljednje vijesti o korona krizi u Italiji prošlo dosta vremena, mjere zaštite u pojedinim evropskim zemljama se postupno smanjuju, a poslovanje polako vraća u normalu. No, u slučaju sektora voća i povrća iz ove zemlje, prvog epicentra Covida, kupci na veliko i dalje pokazuju suzdržanost što ostavlja velike posljedice za tu trgovinu.

Dobar kvalitet, velik izbor i prihvatljive cijene nisu dovoljne?

Trenutno na tržištu postoji puno plodova ubranih u važnim italijanskim regijama. "Kvalitet je odličan. Na primjer nektarine, dostupne su sve sorte od standardnih do onih žute boje. Cijene su takođe u uobičajenom rasponu od 0,50 centi za kilogram. Međutim, potražnja je mala, svi pribjegavaju bilo kom drugom voću ili onom drugog porijekla", objašnjava za freshplazu Lino Manduca, vlasnik Albastadtove firme Italia Natur.

Jeste li znali da se 2/3 plantaža voća u EU nalaze u tri države?

Prema njemu, kriza ima katastrofalne posljedice za trgovinu hranom, kako kratkoročno tako i dugoročno. "U jeku krize, nisam bio u mogućnosti raditi nekoliko nedjelja. Prošle sedmice sam prvi put u životu bio primoran baciti 50 sanduka sicilijanskih dinja, iako je kvalitet robe bio vrlo dobar", kaže Manduce u strahu da će se još dvije godine osjećati posljedice ove krize.

Tržište italijanskog grožđa, inače vrlo popularan segment u njemačkoj trgovini, takođe karakteriše slaba potražnja. "Mrtva je od početka kampanje. U skladu s tim prilagodili smo cijene, ali i dalje nema velikog pomaka", napomeuo je.

Proširiti će ponudu sa mozzarelom, vinom i pistacijama?

Nastala situacija počinje prijetiti njihovom poslovanju. "Ljudi su izuzetno oprezni pri kupovini italijanske robe. To je pogubno za naš izvoz. Međutim, imamo nekoliko lojalnih kupaca i to su uglavnom trgovci na nedjeljnim tržištima ili specijalizovane prodavnice koje još uvijek kupuju od nas", kaže on.

Berba im zavisi od migranata - Italija traži najmanje 200.000 radnika

Postoji još jedna alternativa da kompanija, koja postoji više od 30 godina, ostane u 'igri'. "Proširiti ćemo naš asortiman sa drugim italijanskim poznatim proizvodima, poput buffalo mozzarele, konzervirane robe, vina ili pistacija. No, moja velika strast i dalje ostaje na voću i povrću", zaključio je Manduca.


Tagovi

Italija Izvoz Voće i povrće Italijanska roba Nektarine Grožđe Dinje


Autorica

Martina Pavlović

Više [+]

Magistra agronomije sa specijalizacijom zaštite bilja.

Šta će prilagođavanje EU zakonodavstvu značiti za sektor mljekarstva BiH?

18

  • 26.03.2024. - 12.04.2024.

Glasova: 11

Katastrofu, propast ćemo! 61,1%

Glasova: 5

Prosperitet, bit će nam bolje 27,8%

Glasova: 1

Sve će biti isto 5,6%

Glasova: 1

Ne zanima me ni EU, ni mljekarstvo 5,6%

Pregled ankete

Pregled ankete

Izdvojeni tekstovi

KLUB

"Voda za mir", tema je ovogodišnjeg Svjetskog dana voda koji se obilježava 22. ožujka. Čak 2,2 milijarde ljudi živi bez pristupa zdravstveno ispravnoj vodi, a temeljni fokus obilježavanja ovoga dana je postizanje jednog od ciljeva održivog... Više [+]