• Rođendan Agrokluba
  • 18.09.2018. 12:00

10 godina Agrokluba u brojkama. I ljudima.

Posebna zahvala onima koji su se usudili uložiti u digitalni marketing kad smo za mnoge bili luđaci koji ne znaju o čemu pričaju, kad smo u istu rečenicu stavljali internet i poljoprivredu.

Foto: Ilustracija
  • 314
  • 199
  • 0

Brojke. Najčešće brojkama kvantificiramo uspješnost nekog zadatka i/ili projekta. Na temelju njih se vrlo često uspoređujemo s drugima. Odlučujemo u kojem ćemo smjeru i kojim intenzitetom pokrenuti naše buduće aktivnosti.  

Ljudi. Opisati 10 godina života nekog projekta putem brojki može biti vrlo zahtjevan zadatak. Za ovu priliku ću pokušati napraviti rezime u brojkama, ali kao svojevrsnu zahvalu ljudima zbog kojih Agroklub postoji i onima bez kojih Agroklub ne bi bio to što je danas. 

Posjetitelji Agrokluba

Zbog tih ljudi Agroklub postoji, njima svakodnevno želimo isporučiti što veću količinu kvalitetnih informacija iz svih segmenata poljoprivrede. Oni su istovremeno vrlo često u ulozi klijenata, naših klijenata pa su i zbog toga na prvom mjestu. Njihove potrebe i probleme osluškujemo, a mnoge smo poteze povukli na temelju njihovih pohvala i kritika. Na tome smo im od srca zahvalni. 

Desetljeće od dana kada je domena agroklub.com dobila sadržaj i njega prvi put predstavila svekolikoj javnosti 18.09.2008. Neobično, ali zanimljivo je da Google Analytics kaže kako tog dana bilježimo i simboličnih 18 posjeta. Danas, na tri domene i tri tržišta (Hrvatska, Srbija i BiH) Agroklub generira oko 30.000 posjeta/dnevno

U 10 godina postojanja, Agroklub je zabilježio preko 42.000.000 posjeta i gotovo 90.000.000 učitanih stranica. Posjetitelji dolaze po informacije direktno, guglajući rješenje nekog svog problema ili kroz druge dostupne kanale. Danas je 70% posjeta realizirano s mobilnih uređaja, a ostatak s računala. Preko 118.000 fanova prati Agroklub na nekoj od društvenim mreža pri čemu samo na društvenoj mreži Facebook ostvarujemo doseg od preko 1.300.000 korisnika u RH, Srbiji i BiH. Preko 6.000 korisnika voli konzumirati sadržaj kroz Agroklub mobilnu aplikaciju, a preko 21.000 je registiranih korisnika koji jednom/tjedno prate najčitaniji sadržaj putem našeg AgroLettera. 

U 10 godina postojanja, Agroklub je zabilježio preko 42 milijuna posjeta i gotovo 90 milijuna učitanih stranica.

Osim portalskog sadržaja na koji su najviše fokusirani, oko 10% učitanih stranica odlazi na Poljoprivredni oglasnik, a gotovo 20% na naše Baze podataka. Sve veći broj posjetitelja kroz KLUB razmjenjuje iskustva sa drugim posjetiteljima ili ga koristi da se pohvali nekom fotkom sa polja ili iz vinograda, voćnjaka ili štale.

Djelatnici Agrokluba

Posao čine ljudi. 

Development tvrtke je u 10 godina realizirao 4 verzije Agrokluba, prateći razvoj tehnologije i interneta općenito kao i potrebe naših klijenata i klijenata naših klijenata. Uvijek težeći da omogućimo konzumiranje informacija zainteresiranim stranama bez obzira na kojoj nas platformi ili putem kojeg kanala nas žele pratiti. 

Urednice portalskog dijela danas skrbe da prosječno više od 25 objava/dnevno na tri tržišta, iz različitih izvora, regija i segmenata poljoprivrede bude objavljeno u pravo vrijeme i na adekvatan način. Svakodnevno komuniciraju s velikim brojem novinara - vanjskih suradnika, posjetitelja i institucija s ciljem da osiguraju informativan, ažuran i stručan sadržaj posjetiteljima.

Prodaja ima za cilj osigurati partnerima-oglašivačima da njihova informacija dođe do ciljane publike. Na dnevnoj bazi komunicira s preko 200 aktivnih klijenata na tri tržišta radi planiranja i realizacije njihovih promotivnih aktivnosti. Prodaja u suradnji s partnerima realizira cca. 600 objava članaka/godišnje i preko 150 kampanja/mjesečno usmjerenih promociji objavljenih članaka, oglasa za proizvode ili brandiranju. S partnerima smo vrlo često u direktnoj komunikaciji na sajmovima. U ovih 10 godina smo aktivno sudjelovali na preko 65 sajmova u regiji.

Ovom prilikom zahvaljujemo svim djelatnicima koji su bili i koji danas jesu dio Agroklub priče, svima koji su ugradili svoj trud, znanje i emocije u kreiranje ovog što je Agroklub danas - važan čimbenik medijske scene u segmentu poljoprivrede. 

Novinari - vanjski suradnici Agrokluba

Gotovo 70 novinara u tri države, u suradnji s urednicama Agrokluba, spremno preuzimaju ili nude obradu različitih tema iz svih segmenata poljoprivrede. Oni su Agroklubova usta i uši na terenu, najčešće prva stepenica od poljoprivrednih proizvođača prema javnosti. Svaki sa svojim specifičnim stilom pisanja i stručnim backgroundom. Oni su Agroklubovi predstavnici na brojnim danima polja, sajmovima, presicama i događajima koje organiziraju naši partneri. 

Hvala vam dragi suradnici za sve divne priče, sve važne teme koje ste otvorili, sve informacije koje ste pružili, sve nade koje ste probudili, sve konstruktivne kritike koje ste ponudili na javnu raspravu. Važni ste kotač Agroklubove mašine. 

Partneri Agrokluba

Naposlijetku, ali s vrlo važnom ulogom u životu Agrokluba, su naši partneri. U ovom trenutku, preko 200 tvrtki iz regije i Europe povjerava budgete za promociju Agroklubu prema ciljanom tržištu. Dosad smo zajednički realizirali preko 2.500 objava članaka, >10.000 tisuća oglasa i tisuće promotivnih kampanja. 

Hvala vam, prijatelji, što ste prepoznali Agroklub kao pravog partnera i sponu prema kupcima Vaših roba i usluga. Hvala vam što prepoznajete naš trud. Hvala vam što zajedno s nama učite, što nas tjerate da budemo bolji. Posebna zahvala onima koji su se usudili uložiti u digitalni marketing kad smo za mnoge bili luđaci koji ne znaju o čemu pričaju - kad smo u istu rečenicu stavljali internet i poljoprivredu. Prepoznat će se oni na koje mislimo. 


Tagovi

Agroklub Agroklub u brojkama 10 godina Rođendan


Autor

Mario Relatić

Mario Relatić

Mario je suvlasnik Agrokluba. Deset godina radi s vodećim globalnim brandovima iz domene agrara. Voli sve internet alate koji pomažu prodaji, a tablice baš obožava.