• Influenceri
  • 31.05.2020. 18:00

Mogu li poljoprivrednici biti i influenceri?

Poznate i uticajne osobe nisu samo glumci, sportisti, pjevači. Danas su to i obične žene i muškarci. I da i sektor poljoprivrede može imati svoje influencere.

Foto: Depositphotos/Lenanichizhenova
  • 99
  • 15
  • 0

Influencera je sve više i sve su popularniji, a u današnjoj svakodnevici čak ih je i nemoguće izbjeći. No, za sve one koji ipak ne znaju što znači ova riječ donosimo kratko objašnjenje. 

Influencer iliti uticajnik je osoba koja na svome profilu na nekim od društvenih mreža (najčešće Instagramu) ima veliki broj pratilaca na koje utiče svojim ponašanjem, stavovima, načinom oblačenja i sličnim.

Iako su to u ne tako dalekoj prošlosti bile isključivo poznate ličnosti poput sportista, glumaca i pjevača, danas su društvene mreže preoblikovale toliko aspekta naših života pa se i njihovo tržište preokrenulo za 180 stupnjeva. Osim samih poznatih osoba, danas se u ovome svijetu nalaze i brojne, moglo bi se reći obične žene i muškarci. Vjerujem da će vas, kao i što je nas, iznenaditi spoznaja da i sektor poljoprivrede može imati svoje influencere. 

Lajkovi za poljoprivredu

Kada je Timothy Hammond odlučio svoju vrtlarsku avanturu postaviti na Instagram, mislio je da će privući samo par istomišljenika koji dijele svoju strast prema uzgoju hrane. No, u protekle dvije godine postepeno je uspostavio vjernu bazu obožavalaca koja je danas premašila njegova očekivanja.

Najveći uticaj bio je za vrijeme pandemije, kada ga je zapratilo više od 10.000 ljudi koji su od njega tražili razne savjete za njegu biljaka. 

"Ljudi su prisiljeni napraviti korak unazad i pogledati u kakvom je stanju prehrambeni lanac. Prije same pandemije na dan sam dobijao jednu do dvije poruke, a sada svakodnevno dobijam sve više poruka za pomoć u vrtlarstvu, kaže Timothy.

Slično se dogodilo i vrtlarici Katie Parks koja živi na sjeveru Kalifornije. Kako bi pomogla svima u svojoj zajednici, ali i šire, Katie je odlučila otvoriti Instagram profil i tamo stavljati svoje poljoprivredne proizvode. Ubrzo se ideja pokazala odličnom, sve više joj se ljudi javljalo za savjet, a kako kaže, već ima jako puno partnera s poznatim poljoprivrednim markama čije proizvode reklamira na svom profilu.

Instagram - odlično mjesto za promociju domaćih proizvoda

Stručnjaci za društvene mreže i digitalni marketing kažu kako je slikanje dvorišta, vrtova i polja postalo sve popularnije, pogotovo ako se imate čime pohvaliti.

Proizvodnja hrane u urbanoj bašti i njezine prednosti

"Putem Instagrama i ostalih mreža brojni ljudi su u raznim sektorima pronašli način za promociju svojih proizvoda, a isto vrijedi i za poljoprivredu. Vrtlari su za vrijeme epidemije postali sve popularniji i njihov broj pratilaca se povećavao jer su se mnoge do tada popularne osobe povukle zbog toga što nisu imale šta promovisati. To nam je dokaz kako poljoprivreda i u najtežim trenucima može nadmašiti sve ostale grane proizvodnje“, rekla je za modernfarmer Karen Freberg, stručnjak za društvene mreže. 

Imamo li i mi skrivene influencere?

Kada bolje razmislimo i mi imamo možda skrivenog poljoprivrednog influencera ili influencericu. Podsjetimo se samo na sjajne fotografije koje ste nam slali za takmičenje u kojem smo tražili najbolji vrtni selfie. U kratkom roku naš KLUB prepravile su brojne slike vrijednih popoljoprivrednika i poljoprivrednica, a sretna dobitnica s najljepšim slikama osvojila je plastenik.

Imamo pobjednicu! Stigli rezultati izbora #mojepovrće!

Zato vam preporučujemo, ako već nemate profil na nekoj od popularnih društvenih mreža, napravite to. Podijelite sa svima fotografije svojih vrtova, dvorišta, životinja koje uzgajate jer nikada se ne zna, možda od hobija napravite unosan posao ili postojećem dodate novu marketinšku dimenziju .


Tagovi

Influenceri Poljoprivreda Instagram Pratioci Vrt Selfie Savjeti Promocija Proizvodi


Autorica

Lucija Bencaric

Lucija je magistrica agroekonomike. Rado istražuje novosti u poljoprivredi.