• Voćni trend
  • 02.01.2018. 19:00

Ljudi jedu oko 40% više voća ako je oguljeno i rezano

Najpopularniji su ananas, jabuke, lubenice i dinje.

Foto: Bigstockphoto/trongnguyen
  • 205
  • 10
  • 0

Valencijska tvrtka Vicente Peris iznjela je podatak kako se 20% njihovog biznisa odnosi na svježe voće koje je već oguljeno i narezano.

Novi objekti te firme za preradu voća čine divovska hladnjača od 2500 četvornih metara opremljena ISO 7-8 i pročišćenom vodom. Sve komore u kojima se voće pohranjuje, pere, reže i pakira je na temperaturama između 1 i 6 stupnjeva °C. Zatvoreni prostor je pod pozitivnim tlakom, a prostorije se uvijek sanificiraju pri prelasku voća iz jedne u drugu te tako rade s višim standardima sigurnosti hrane od onih propisanih zakonom, navodi freshplaza.

Kažu kako trgovački lanci traže polovice voća kao što je dinja ili lubenica. Već postoje sjemenske kuće koje razvijaju sve manje sorte jer je voće koje je dostupno na tržištu veliko, a obitelji su sve manje. Zato mnoge trgovačke kuće prodaju polovice dinja i lubenica koje su narezane na prodajnim mjestima s neadekvatnim higijenskim uvjetima. Zato je ova firma razvila atraktivan spremnik s kontroliranom atmosferom i termo brtvljenjem kako bi zaštitili polovice dinje što osiguravva i najviši standard sigurnosti hrane, ali i svježinu proizvoda.

Osim toga, u ovoj firmi se planiraju posvetiti i svježe rezanom voću jer je studija pokazala da ljudi konzumiraju oko 40% više voća ako je oguljeno i narezano jer se može konzumirati u bilo koje doba dana i godine. Osim toga, u svijetu se sve više uvode automati koji nude svježe obroke.

Kao takvo, najpopularniji su ananas, jabuke, lubenice i dinje, ali i šipak.

Foto: Bigstockphoto/trongnguyen


Tagovi

Rezano voće Voćni trend Polovice voća


Autorica

Maja Celing Celić

Maja Celing Celić

Maja je hobi vrtlarica s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojeni oglasi