Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Fruit Logistica 2018.
  • 07.02.2018. 18:00

U kom smjeru ide trgovina voćem?

Dok se sajam 2017. dominantno bavio voćarskom trgovinom 2025. godine, u fokusu ovogodišnjeg je poremećaj distribucije. Organizatori se fokusiraju na trgovinu, logistiku i tehnologiju, porast online maloprodaje i catering.

  • 115
  • 7
  • 0

Vodeći sajam posvećen globalnoj trgovini voćem Fruit Logistica, otvorio je kapije danas na sajmištu u Berlinu i trajat će do petka 9. februara. Gotovo 3.100 izlagača iz više od 80 zemalja predstavit će svoje proizvode, usluge i tehnička rješenja, što bi mi rekli "od njive do trpeze". Očekuje se da će širok spektar izlagača privući više od 75.000 poslovnih ljudi iz 130 zemalja.

Globalni menadžer brendova sajma Fruit Logistica Vilfried Vollbold kaže da sajam poslovnim posjetiteljima pruža "svježu inspiraciju, vrhunsku informaciju i nove poslovne mogućnosti". Fruit Logistica pruža kako proizvođačima tako i trgovcima voćem izvjesniji pogled na budućnost. Tamo mogu dobiti odgovore na pitanja kako će se trgovina voćema razvijati srednjeročno i dugoročno. Trgovcima i izlagačima u tome bi trebao pomoći Evropski statistički priručnik, u kome su predstavljeni trendovi na svim globalno poslovno zanimljivim tržištima.

Fruit Logistica Evropski statistički priručnik

Evropski statistički priručnik, koji je prvi put objavljeni ove godine, pruža sveobuhvatan pregled glavnih evropskih zemalja u trgovini voćem. Uz odlične izvještaje o proizvodnim količinama i informacijama o uvozu i izvozu, on prikazuje i specifičnosti i trendove svakog tržišta.

Evropa možda nije najdinamičnije tržište voćem, ali će sigurno ostati najvažnije još dugo vremena. Širom svijeta, postotak izvoza voća u Evropu kreće se između 45 i 70 posto. Osim toga, Evropa je veliki proizvođač voća i povrća s oko 12% svjetske proizvodnje. Samo kod jabuka recimo, Evropa je u posljednjih nekoliko godina prešla iz neto uvoznika u neto izvoznika.

Trend posvećen poremećaju distribucije

U ovom glasilu se analiziraju trendovi u trgovini voćem. Dok se Fruit Logistica Trend za 2017 bavio voćarskom trgovinom 2025. godine, ovogodišnje izdanje se bavi temom poremećaja distribucije, fokusirajući se na jednu fazu u lancu vrijednosti - trgovini.

Tržište svježeg voća i povrća postaje sve više globalizirano i samim tim umreženo. To mijenja način na koji se svježi proizvodi distribuiraju od mjesta proizvodnje do krajnjeg odredišta. Lanac snabdijevanja voća i povrća se stalno modificira pod utjecajem novih tržišta i promjenama u navikama pa samim tim i potražnji potrošača. To zahttijeva od učesnika na tržištu stalno širenje i prilagođavanje. Njihov napredak ogleda se u većoj efikasnosti, trendu kome pomaže nezaustavljiv tehnološki napredak. Ovaj izvještaj istražuje razvoj u poslovnom svijetu i kako će to utjecati na proizvodnju i trgovinu voćem i povrćem. On se fokusira na tri oblasti - logistiku i tehnologiju, porast online maloprodaje i catering.

U kom smjeru se kreće voćarstvo?

Prateći program na sajmu Fruit Logistica nazvan je "Fruitnet World of Fresh Ideas ". Riječ je o multimedijalnom programu koji bi zainteresiranima trebao pomoći u donošenju kreativnog rješenja. Ukupno četiri serije događaja će istražiti trenutne i buduće izazove sa kojima se suočava sektor: u logističkom centru, sa proizvođačima, izvoznicima i distributerima. Svi bi trebali dobiti pouzdane informacije koje će im pomoći u pravljenju logističkih odluka za prijevoz robe. Inovacijama će se baviti - Future Lab. Cilj je optimizirati lanac od njive do trpeze. Fresh Produce Forum će se baviti pitanjima koja se trenutno goruća u sektoru trgovine voćem. Tech Stage će predstaviti nova tehnička rješenja za sektor proizvodnje i prometa voćem.

Mnogo kandidata za nagradu za inovaciju 

Na sajmu Fruit Logistica tradicionalno će biti predstavljeno mnoštvo inovacija. Uzbuđenje koje će kulminirati riječima voditelja "A pobjednik je..." bit će u petak 9. februara. FLIA nagradom se prepoznaju izvanredni novi proizvodi i usluge u sektoru voća i povrća. Oni daju novi podstrek industriji trgovine voćem. Žiri je ove godine nominirao puno kandidata. Posjetitelji sajma Fruit Logistica će glasati za svoje favorite danas i sutra (7. i 8. februara).

Foto: Facebook/Fruit Logistica


Tagovi

Voće Voćarstvo Sajam Masse Berlin Fruit Logistica 2018


Autor

Đorđe Simović

Više [+]

Agrarni novinar 15 godina. Objavljuje u štampanim i elektronskim medijima u zemlji i regiji. Nositelj više nagrada za agrarno novinarstvo. Moto: "Nemoj pa se ne boj."