Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Green destinations
  • 11.03.2022. 16:00

"Hercegovačka kuća" najbolja priča o održivom turizmu u svijetu

Grad Trebinje je po prvi put učestvovao na ovom prestižnom takmičenju te je našao svoje mjesto među brojnim svjetskim destinacijama. Priznanje je posebno značajno za poljoprivredne proizvođače kojima je ponuđen siguran plasman.

Foto: Facebook/Hercegovačka kuća
  • 241
  • 33
  • 0

Grad Trebinje s pričom "Hercegovačka kuća" osvojio je prvo mjesto na međunarodnom takmičenju Green destinations 100 – najboljih priča o održivosti u kategoriji lokalni lanci snabdijevanja. U najužoj konkurenciji za ovo priznanje pored Trebinja bili su Alberta southwest crown of the continent (Kanada) i Parque nacional Tingo Maria (Peru).

Zamjenik gradonačelnika Trebinja Dražen Bošković rekao je Feni da je to priznanje izuzetno važna stvar za Trebinje, za daljnji razvoj turizma. Posebno je to, kako je dodao, značajno za poljoprivredne proizvođače kojima je kroz projekt Hercegovačke kuće ponuđen siguran plasman.

"Njihovi proizvodi su dosta vidljiviji na tržištu, uradili smo dosta u vezi brendiranja tih proizvoda, potrebnih analiza o njihovoj ispravnosti i rezultat svega toga je da u ovom momentu više od 130 malih proizvođača plasira svoje proizvode putem Hercegovačke kuće", naglasio je on.

Tim projekta USAID Turizam pružio je ključnu podršku tokom čitavog procesa apliciranja za "100 najboljih priča o održivosti destinacija", uključujući prvobitno poticanje na prijavu za ovo takmičenje, pojašnjavanje samog procesa prijave i savjetovanje pri pripremi potrebne dokumentacije. Trebinje, odnosno priča o Hercegovačkoj kući, prošle godine je uvrštena u 100 najboljih, a u januaru je ušla u uži izbor od šest priča.

Grad Trebinje je po prvi put učestvovao na ovom prestižnom takmičenju, te je našao svoje mjesto među brojnim svjetskim destinacijama. Ovo je uspješno brendiran butik domaćih hercegovačkih proizvoda u kojem lokalni proizvođači turistima mogu prodavati svoje tradicionalne proizvode i na taj način popraviti svoju vidljivost i doprinijeti ekonomskom razvoju grada.

Prijave su ocijenili članova tima "Sustainable Top 100" i lokalni partneri uz koordinaciju fondacije "Green Destinations". Komisija naglašava da odabir destinacije u najboljih 100 ne znači da je destinacija održiva, već da je najprije odabrana na osnovu minimalnog nivoa usklađenosti s ključnim kriterijima standarda fondacije i potom uvrštena na listu na osnovu ocjene priče o dobroj praksi.


Tagovi

Hercegovačka kuća Turizam Trebinje Dražen Bošković Green destinations


Autorica

Selma Mujić

Više [+]

Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.

Izdvojeni tekstovi

KLUB

#telad i umiljati pas