• Green Week
  • 10.09.2019. 17:00
  • Njemačka, Berlin

85. Međunarodni Green Week donosi niz noviteta u industriji hranom

Kompanije imaju rok do 11. oktobra 2019. da predaju svoje proizvode ili marketinške koncpete. O prijavama će odlučivati vijeće koje će odabrati najbolje za finalni krug u Berlinu.

Foto: gruenewoche.com
  • 17
  • 22
  • 0

85. Međunarodni Zeleni tjedan, International Green Week (IGW) ili u originalu, Internationale Grüne Woche održat će se u Berlinu, od 17. do 26. januara.

Jestive žlice za sladoled izrađene od kokosovih vlakana, pločica od sjemenki konoplje s medom za poticanje mentalne kondicije, 100 posto organski, nerafinirani prirodni šećer iz Kolumbije - tri su proizvoda koji su pobijedili na ovogodišnjim startup danima i impresionirali IGW suce. 

Ovi, i niz njima sličnih proizvoda, moći će se vidjeti na ovogodišnjem Zelenom tjednu u Berlinu, a 22. i 23. januara tvrtke u prehrambenom sektoru na posebnoj pozornici mogu predstaviti svoje inovativne poslovne ideje

Rok za prijave do 11. oktobra

Kompanije imaju rok do 11. oktobra 2019. da predaju svoje proizvode ili marketinške koncpete. O prijavama će odlučivati vijeće koje će odabrati najbolje za finalni krug u Berlinu. Profesionalni centar na vodećoj svjetskoj izložbi za poljoprivredu, hranu i vrtlarstvo pruža jedinstvenu priliku za prezentacije novoosnovanih kompanija. 

Startup dane Berlinski sajam je uveo kako bi usmjerio pozornost na trenutna pitanja i trendove povezane s hranom, a također i ilustrirao promjenu potrošačkog ponašanja. Iako opseg ponude uvelike određuju vodeći igrači, trgovina hranom na malo također sve veći naglasak stavlja na manje, inovativne dobavljače. Takozvani mikro brandovi zadovoljavaju rastuću potražnju potrošača za različitim okusima, porijeklom proizvoda, proizvodnje ili kompatibilnosti s prehrambenim navikama, bilo da su motivirani zdravstvenim, filozofskim ili religijskim prehrambenim navikama. Startup dani tako pružaju autentičnu sliku trenutnog svijeta hrane.

Zemlja partner - Hrvatska

Sajam koji okupi oko 400.000 posjetitelja iz cijelog svijeta je za izlagače, bilo da se radi o startupima ili tradicionalnim proizvođačima, savršen temelj za prodaju, za proučavanje konkurenata i za osobni pristup potrošačkim skupinama.

Treba naglasiti kako je ove godine zemlja partner Zelenog tjedna Hrvatska. Na stranicam IGW ističu kako je Njemačka jedan od najvažnijih hrvatskih trgovinskih partnera. Prema podacima koje je objavio Hrvatski zavod za statistiku (DZS), Hrvatska je u 2017. u Njemačku izvezla robu u vrijednosti od 1,725 ​​milijardi eura. Istodobno, uvoz iz Njemačke iznosio je 3.362 milijarde eura. Izvoz poljoprivrednih proizvoda i hrane u Njemačku bio je vrijedan 161 milijun eura, dok je uvoz iz Njemačke iznosio 429 milijuna eura.


Fotoprilog


Tagovi

Green Week Berlinski sajam Zeleni tjedan Zemlja partner


Autorica

Maja Celing Celić

Maja Celing Celić

Maja je hobi vrtlarica s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.