Ferrari Vega SDT V85/V95 je model traktora snage od 52 kW do 67 kW.
Svi Ferrari traktori proizvedeni su u Italiji prema najnovijim europskim standardima. Stalni razvoj osigurava moderan dizajn proizvoda, a sigurnost je na najvećoj razini. Inženjeri su stalno u potrazi za novim rješenjima kako bi zadovoljili potrebe proizvođača.
Vega SDT RS verzija traktora je model dizajniran sa kratkim hodom i različitom veličinom točkova: ujedinjuje osnovne osobine izodijametričkog traktora kojim se dobija izuzetno skladan traktor, uskog radijusa okretanja i male visine iznad tla, tako da je lako uotrebljiv u međurednoj obradi.
Zahvaljujući snažnoj konstrukciji s mješovitim sustavom prijenosa - epicikloidalnih na prednjoj osovini i slobodnih (visećih) na zadnjoj strani postižu se odlični rezultati - modeli VEGA SDT RS su namenjeni kako kao specijalizirani, tako i kao klasični traktori. Veliki protok i količina ulja za opskrbu mnogih prednjih i zadnjih priključaka, s hidrauličnim pumpama visokog kapaciteta, osigurava pritisak potreban za korištenje svih priključaka.
Radne kočnice sa višestrukim diskovima u uljnom kućištu na sva četiri točka i hidrostatičkim upravljanjem, poboljšava odgovor i efekasnost.
Vega SDT u Dualsteer® verziji skreće pod uglom čak od 70°. Kvaliteta ove verzije ne dolazi samo od ekstremne okretnosti, već i od izuzetne funkcionalnosti traktora, a posebno na strmim terenima, što ih upoređuje sa guseničarima.
Nizak položaj vozača i odlična konstrukcija kabine odlikuju ove mašine jedinstvenim u prodaji. Model kabine Compact visok je samo 169 cm, nezamjenljiv je tokom rada ispod krošnji drveća. Jedina je uska kabina sa homologacijom bez sigurnosnog luka, koja predstavlja odličnu kvalitetu proizvoda i učinak stručnjaka iz Ferrarija.
Opremljeni sa 3 modela VM motora, konstruiranih da koriste snagu do posljednje kapi goriva.
Za ove modele VM je razvio novi EGR System koji se nalazi unutar motora. Sistem omogućava ponovnu upotrebu ispušnih plinova koji se posebno pomješani vraćaju u komoru za sagorjevanje i na taj način značajno smanjuju razinu ugljikovog monoksida i potrošnju goriva. Izbor da se koristi nizak režim obrtaja 2300 o/min je zato da bi se smanjila potrošnja goriva, buka i vibracije, a sve u korist uštede i udobnosti: praktično motor daje najbolje rezultate izmedju 1000 i 1800 obr/min.
Tehnički podaci | VEGA 85 | VEGA 95 |
Proizvođač | VM | VM |
Model | D754 TE3 | D754 IE3 |
Broj cilindara | 4 | 4 |
Zapremina cm³ | 2970 | 2970 |
Ubrizgavanje | Turbo | Turbo Intercooler |
Emisija plinova | Tier 3 | Tier 3 |
Snaga (KW/KS) | 58 / 79 | 67 / 91 |
Nominalni obrtaji (rpm) | 2300 | 2300 |
Max. obrtni moment (Nm/rpm) | 274 / 1800 | 420 / 1000 |
Hlađenje | Voda | Voda |
Fotoprilog