Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Evropska komisija
  • 19.11.2017. 13:00

Za promociju poljoprivrednih proizvoda 179 miliona eura

Promocija poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz EU u 2018. usmjerit će se prvenstveno na tržišta izvan zemalja Evropske unije.

Foto: Pixabay/Alexas_Fotos
  • 183
  • 14
  • 0

Promocija poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda iz EU u 2018. usmjerit će se prvenstveno na tržišta s najvećim potencijalnim rastom, uglavnom izvan zemalja Evropske unije. Naime, Program rada 2018. usvojen je 15. novembra 2017. godine, a ukupno će 179 miliona eura biti dostupno za programe promocije odabrane za sufinanciranje EU 2018. godine. Ove je godine taj iznos bio 142 miliona eura 2017. godine.

Tržište Bliskog Istoka Phil Hogan otvara za EU proizvode

Program rada 2018. planira povećanje broja pojedinačnih kampanja usmjerenih na zemlje izvan EU koje imaju najveći potencijal rasta. Unutar EU, pak, fokus će se staviti na sufinanciranju kampanja usmjerenih na informiranje potrošača o različitim shemama i oznakama kakvoće EU zaštićeno podrijetlo izvora, zaštićeno zemljopisno označavanje, tradicija.

Promocija ovčarstva i kozarstva

Kao i prethodnih godina, dio sredstava namijenjen promidžbenim kampanjama 2018. godine usmjeren je na određene sektore: ove će godine biti usmjereni na promicanje održive proizvodnje u ovčarstvu i kozarstvu. Dodatno će se izdvojiti za kampanje za promicanje zdrave prehrane i povećanje potrošnje voća i povrća unutar EU, što je izravna reakcija na poteškoće s kojima se posebno suočava sektor voća i povrća kao rezultat ruskog embarga.

Pozivi za podnošenje prijedloga za određene kampanje bit će objavljeni u januaru 2018. Poziv je otvoren širokom rasponu organizacija, poput organizacija za trgovinu, proizvođačkih organizacija i agro-prehrambenih skupina odgovornih za promidžbene aktivnosti. Takozvani "jednostavni" program mogu podnijeti jedna ili više organizacija iz iste zemlje EU. "Multi" programi dolaze iz najmanje dvije nacionalne organizacije iz najmanje dviju država članica, ili iz jedne ili više evropskih organizacija.

Foto: Pixabay/Alexas_Fotos


Izvori

AgPress


Autorica

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Diplomirani agronom s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub i donosi najnovije vijesti iz svijeta poljoprivrede.

Izdvojeni tekstovi

KLUB

"Voda za mir", tema je ovogodišnjeg Svjetskog dana voda koji se obilježava 22. ožujka. Čak 2,2 milijarde ljudi živi bez pristupa zdravstveno ispravnoj vodi, a temeljni fokus obilježavanja ovoga dana je postizanje jednog od ciljeva održivog... Više [+]