• Brendiranje domaćih proizvoda
  • 09.11.2017. 07:00

Sve više domaćih proizvoda u trgovačkim centrima

U narednoj će godini biti pozvani svi trgovački centri da obezbijede prostor isključivo za domaće proizvode.

Foto: Bigstockphoto/pressmaster
  • 103
  • 12
  • 0

Konferencija "Brendiranje domaćih proizvoda - Naše je bolje", održana je u Bijeljini gdje je ministar trgovine i turizma, Predrag Gluhaković izjavio kako je cilj Vlade RS da se na najbolji način zaštiti domaća proizvodnja i promovišu domaći proizvodi.

Na Konferenciji koju je organizovalo Ministarstvo trgovine i turizma, ministar Gluhaković naveo je da postoje načini zaštite i promocije domaće proizvodnje koju je neophodno učiniti što primamljivijom stranom tržištu, te omogućiti izvoz domaćih proizvoda.

Višestruke koristi za poljoprivrednike

On je podsjetio da je Ministarstvo trgovine i turizma konferencije organizovalo i u drugim gradovima u Republici Srpskoj, navodeći da su privrednici koji su željeli da unaprijede proizvodnju imali višestruke koristi od ovakvih skupova na kojima su upoznati o mogućnostima zaštite i plasmana, kao i njegove promocije.

"Rezultati su veoma dobri i na ovom području svakako to najbolje pokazuju preduzeća 'Spektar drink' i 'Mljekara Dule' koja su napredovala u pogledu pakovanja, sadržaja, a posebno kvaliteta proizvoda. Tu su i 'Sava Semberija', firma 'Tanasić', te 'San Marko' koji su unaprijedili svoju proizvodnju i brend", rekao je ministar Gluhaković.

Prostor samo za domaće

Naveo je da se u svim trgovačkim centrima bilježi porast broja domaćih proizvoda, te da će u narednoj godini biti pozvani svi trgovački centri da obezbijede prostor isključivo za domaće proizvode.

Konferenciji su prisustvovali brojni proizvođači iz semberske regije koji su imali priliku i da održe prezentaciju svojih proizvoda u Tržnom centru "Spektar".

Konkurencija i nelojalna konkurencija

Vlasnik preduzeća "Spektar drink" iz Bijeljine, Đorđe Slavinjak, rekao je da konkurencija sa strane često predstavlja nelojalnu konkurenciju, jer je otvoreno tržište za slobodan uvoz. On je istakao da Ministarstvo trgovine čini napore za proizvođače u Republici Srpskoj i daje konkretnu podršku putem događaja kao što su konferencije, te komunikacijom sa udruženjima potrošača i sličnim organizacijama čiji je cilj da kontrolišu proizvod i da uvjere dio tržišta da ne postoje razlozi za sumnju.

Na Konferenciji, kojoj su prisustvovali predstavnici lokalne uprave i Područne privredne komore Bijeljina, obrađena je tematika brendiranja domaćih proizvoda u Republici Srpskoj, predstavljene su aktivnosti Ministarstva u kampanji "Naše je bolje", a razgovarano je i o značaju oznake kvaliteta hrane kao brenda za Evropu.

Foto: Bigstockphoto/pressmaster


Tagovi

Naše je bolje Brendiranje Brendiranje domaćih proizvoda Domaći proizvodi Predrag Gluhaković Sava Semberija Tanasić Mljekara Dule Đorđe Slavinjak


Autorica

Maja Celing Celić

Maja Celing Celić

Maja je hobi vrtlarica s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojeni oglasi