• Kupreško mlijeko
  • 25.10.2018. 14:30

Smail Žilić: Selimo u novi proizvodni prostor, prerađivat ćemo 5.000 litara mlijeka na dan

Uvjereni smo da je približavanje potrošaču ključno. Na taj način polako gradimo prepoznatljiv i prihvaćen brend, kaže Smail Žilić, vlasnik kompanije Kupres Milch.

Foto: Facebook/Kupres Milch
  • 349
  • 48
  • 0

Priča oko obnove mliječne industrije na Kupresu pokrenula se nakon što je Smail Žilić pokrenuo kompaniju BH Milch koja se bavila prodajom i distribucijom mlijeka i mliječnih proizvoda. No, nakon nekog vremena, sirane s kojima su surađivali, prestalo je s radom. Žilić je shvatio da ima i tržište i kupce i prepoznatljiv brend, ali ne i dovoljno proizvodnje. 

Izvoznici na tursko tržište

"Vratili smo povjerenje farmerima da jedna sirana na Kupresu može raditi normalno, otkupljivati i plaćati preuzeto mlijeko, te naći svoje mjesto na tržištu. Dobili smo izvoznu dozvolu, te smo uspjeli, što se kaže ‘od ledine’, postati izvoznik na tursko tržište za dvije godine", kaže Žilić dodajući da redovito posjećuju sve manifestacije, sajmove i degustacije. Uvjereni su da je približavanje potrošaču ključno. Na taj način polako grade prepoznatljiv i prihvaćen brend, navodi Bljesak.info

"Na svim događajima su naši proizvodi dobili najviše ocjene", ističe Žilić. 

Šampionski sirevi sa Kupresa

Preseljenje u nove proizvodne prostore 

Prošle su godine kupili potpuno devastiranu zgradu, koja je prije rata pripadala Kupreškoj mljekari te uskoro očekuju preseljenje u nove proizvodne prostore, gdje će biti u prilici prerađivati oko 5.000 litara mlijeka na dan

"Time ćemo obnoviti mliječnu industriju u našem kraju", ističe Žilić dodajući da su sa USAID/Sweden FARMA II Projektom imali priliku sudjelovati na sajmu u Beogradu, a vjeruje da je sazrelo vrijeme i za širenje suradnje. "Također, Kupres Milch je jedan od sudionika Istanbul Worldfood Faira, gdje je organizacija učešća bh. izlagača realizirana kroz suradnju VTKBiH i USAID/Sweden FARMA II Projekta", navodi Žilić. 

Smail Žilić: Investirajte u istraživanje tržišta, stalnu edukaciju i promociju proizvoda

Prema Žilićevim riječima, njihovi proizvodi su prepoznati na tržištu. 

"Vjerujem da naš rad i napredak vide svi u zajednici. Izuzetno je važno udružiti se s ljudima koji imaju viziju i plan, koji su spremni da nešto pokrenu. Investirajte u istraživanje tržišta, stalnu edukaciju i promociju proizvoda. Ono što je najvažnije, ne treba odustajati", poručuje Žilić.


Tagovi

Kupres Milch Smail Žilić Mljekarska industrija Izvoz


Autorica

Maja Celing Celić

Maja Celing Celić

Maja je hobi vrtlarica s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojeni oglasi