Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Brendiranje Trebinja
  • 22.11.2019. 15:00
  • Trebinjska regija, Republika Srpska, Trebinje

Sirevi, grah poljak i hercegovačka vina zaslužuju biti brendirani

Ministrica trgovine i turizma Suzana Gašić istakla je da je Trebinje kao grad samo po sebi brend, te da lokalne vlasti imaju dobre turističke ideje, koje se odnose i na brendiranje i marketing.

Foto: Facebook/Herzeg House / Hercegovačka kuća Banja Luka
  • 123
  • 5
  • 0

"Republika Srpska ima kvalitetne i zdrave proizvode koji zaslužuju da budu prepoznati kao brend ne samo kod nas, već i na stranim tržištima", rekla je u Trebinju ministrica trgovine i turizma Suzana Gašić, na otvaranju Konferencije "Brendiranje domaćih proizvoda – Naše je bolje".

"Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske radi sve da se na viši nivo podigne pitanje brendiranja koje je od velikog značaja za Srpsku i njene privrednike. Glavni cilj je da privrednici postanu prepoznatljivi sa svojim proizvodima na tržištu Republike Srpske i šire. Raduje me što se okupio danas veliki broj privrednika, nadam se da ćemo razmijeniti iskustva i doći do dobrih zaključaka kako bi svi imali koristi od današnjeg sastanka", navela je Gašićeva.

Trebinje kao grad samo po sebi brend

Gašićeva je istakla da je Trebinje kao grad samo po sebi brend, te da lokalne vlasti imaju dobre turističke ideje, koje se odnose i na brendiranje i marketing.

"Vidim da je mnogo projekata već realizovano. Trebinjci su prepoznali značaj brendiranja i podizanja turističke ponude. Trebinje ima ogromne potencijale i mnogo toga je učinjeno da se oni iskoriste na najbolji mogući način", rekla je Gašićeva i istakla da će resorno ministarstvo pružiti maksimalnu podršku.

Ona je podsjetila da Ministarstvo trgovine i turizma kontinuirano provodi aktivnosti na isticanju značaja brendiranja proizvoda u RS, te da je veliki broj proizvođača i privrednika izrazio interes za unapređenjem svog poslovanja upravo ponukani informacijama dobijenim na konferencijama kojima su prisustvovali.

Konferencija o brendiranju i u Bijeljini

Gašićeva je najavila da će se nastaviti sa ovakvim aktivnostima i u narednom periodu, te da će konferencija o brendiranju do kraja godine biti organizovana i u Bijeljini.

Konferenciji je prisustvovao i gradonačelnik Trebinja Mirko Ćurić koji se zahvalio ministarstvu na podršci, rekavši da je konferencija od velikog značaja i da je cilj da svi proizvodi iz "Hercegovačke kuće" budu brendirani. Ćurić je kao najvažnije proizvode koji zaslužuju da budu brendirani istakao sireve, grah poljak, te hercegovačka vina.

Konferenciji su prisustvovali privrednici sa područja trebinjske regije koji su se upoznali sa temama iz oblasti brendiranja i marketinga, a predstavljene su im i aktivnosti resornog ministarstva u kampanji "Naše je bolje".


Tagovi

Naše je bolje Brendiranje Suzana Gašić Trebinje Domaći proizvodi Turistička ponuda


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.

Izdvojeni tekstovi

KLUB

U mirovini su, ali ne miruju..😊 Ana i Slavko su obnovili stari mlin, napravili mini muzej, kućice za najam i zasadili nasade žitarica, voća i povrća od kojih prave različite proizvode. Sve su to zaokružili u jednu lijepu priču koja privlač... Više [+]