Cilj kampanje "Hrana Gurmana" je pomoći malim biznisima da se nose sa negativnim ekonomskim utjecajem pandemije COVID-19 pridonoseći širenju njihove baze kupaca i povećanju prodaje
Pozivaju se svi mikro, mali i srednji proizvođači i ponuđači visokokvalitetne hrane iz sektora voća i povrća, mlijeka i mliječnih proizvoda, peradarstva, proizvodnje meda, ljekovitog i aromatičnog bilja (uključujući kozmetiku) te šumskog voća i gljiva da iskažu svoj interes za učešće u kampanji promocije malih biznisa nazvanom “Hrana Gurmana”. Poziv je pod organizacijom Sweden/USAID FARMA II projekt, kojeg finansiraju Vlada Švedske i USAID.
Poziv je također otvoren za specijalizovane trgovine koje nude ove proizvode i restorane koji koriste Bh. proizvode u svojim kuhinjama.
Organizatori ističu kako je: "Cilj kampanje "Hrana Gurmana" pomoći malim biznisima da se nose sa negativnim ekonomskim utjecajem pandemije COVID-19 pridonoseći širenju njihove baze kupaca i povećanju prodaje. Kampanja će podržati male biznise u predstavljanju svojih visokokvalitetnih proizvoda i povezati ih s ljubiteljima ukusne i zdrave hrane kao i prirodne kozmetike".
Kampanja "Hrana Gurmana" odvijat će se u tokom naredna tri mjeseca na pet kanala društvenih medija, uključujući Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, i LinkedIn, kao i na web stranici FARMA II projekta. Promovisat će 120 malih biznisa, uključujući 100 proizvođača, deset delikatesnih radnji i deset restorana koji koriste domaće proizvode u pripremi specijaliteta.
Kao minimalne preduslove za učešće u kampanji navode sljedeće:
Svi zainteresovani mali biznisi koji ispunjavaju gore navedene kriterije mogu se prijaviti za učešće u kampanji najkasnije do 20. jula 2020. godine. Proizvođači trebaju koristi ovaj link za prijavu, dok se trgovine i restorani trebaju prijaviti ovdje.
Sva pitanja vezana za kampanju "Hrana Gurmana" mogu se poslati putem e-maila na adresu: hranagurmana@farmabih.ba, najkasnije do 19. jula 2020., u 18.00 sati.
Tagovi
Autorica