Potrošači jednostavno ne jedu više toliko jogurta kao nekada, izjavio je Caleb Bryant iz Mintela, kompanije za istraživanje tržišta. Ali se okreću nekim drugim proizvodima.
Prije tridesetak godina na policama trgovina bivše države postojao je samo jedan jogurt. Nakon toga su došli voćni, pa oni sa manjim ili većim udjelom masti, čvrsti, tekući. A prateći trendove i želje potrošača, u njih su dodavane i žitarice, sjemenke, kokos, avokado. No, čini se da se tu neće stati.
Najnoviji trendovi na zapadu nikako ne rade u korist jogurta - što god stavili u njega. Prodaja ovog mliječnog proizvoda koji se smatra jednim od najzdravijih fermentiranih napitaka, u SAD-u pada.
"Potrošači jednostavno ne jedu više toliko jogurta kao nekada", izjavio je Caleb Bryant iz Mintela, kompanije za istraživanje tržišta.
Naime, prodaja jogurta i pića na bazi jogurta u 2015. godini dosegla je vrijednost gotovo 9 milijardi dolara, a za 2019. se očekuje vrijednost od 8,2 milijarde dolara što je pad od 3,6%. Očekuje se da će se do 2024. godine smanjiti na 7,4 milijarde dolara, odnosno za dodatnih 10%, navodi apnews.com.
Drugi po veličini proizvođač jogurta u Americi, Chobani, smatra da pad može zaustaviti jedino inovacija. Ta je kompanija nedavno predstavila svoje prve jogurte na bazi zobi čime je iskoristila sve veću prodaju zobenih mlijeka i interesa potrošača za prehranom na bazi biljaka. Tim potezom prate tržišnog lidera Danone koji je u julu prošle godine predstavio također jogurte na bazi zobi.
"Ako ostanemo bliski potrošačima i nastavimo im davati hranu koju žele, prodaja jogurta će i dalje rasti", izjavio je Peter McGuinness, predsjednik kompanije Chobani koja je u januaru lansirala četiri okusa zobenih pića kao i vrhnje za kavu. Pokazalo se kako raste interes za zobenim mlijekom dok se sojino mlijeko i grčki jogurt bore za svoje mjesto na tržištu.
Očito je da najnoviji trend zabrinutosti za zdravlje i dobrobiti životinja pojedine Amerikance odvraća od mliječnih proiozvoda. Podsjetimo, prošle sedmice je najveći američki prerađivač mlijeka, Dean Foods, podnio zahtjev za bankrot, pozivajući se na višegodišnji pad potrošnje mlijeka u SAD-u.
Ugrožene male farme: Najveći američki proizvođač mlijeka proglasio bankrot?
Naime, posljednjih nekoliko godina u SAD-u su zatvorene na hiljade farmi muznih krava. Kao razlozi navode se prekomjerna ponuda, neprestano smanjenje potražnje, trgovinski ratovi, ali i alternative mlijeku.
Tagovi
Autorica