Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Jačanje imuniteta
  • 26.03.2020. 15:00

Koja nas hrana zanima u doba pandemije? Sve što jača imunitet pa i kiseli krastavci

Prema podacima Tastewisea, u razdoblju od februara 2019. do marta 2020. godine povećan je broj internet pretraga za hranom koja poboljšava zdravlje i povoljno djeluje na imunološki sistem ljudi.

Foto: JumpStory
  • 462
  • 86
  • 0

Riječ imunitet danas je postao sinonim za zdravlje, a savjeti i načini kako ga ojačati postaju aktualni tokom hladnijih mjeseci u godini. Iako je zima kalendarski gotova, svi znamo da ostavlja traga u vidu proljetnog umora. Pored toga, zbog ove iznenadne situacije i problema s koronavirusom, ljudi dodatno žele zaštiti svoje zdravlje raznim preparatima i raznolikom hranom.

Istražili smo što kažu podaci Tastewisea koji se bavi analizom internet pretraga raznih namirnica. Prema njihovim podacima, u razdoblju od februara 2019. do marta 2020. godine povećan je broj internet pretraga za hranom koja poboljšava zdravlje i povoljno djeluje na imunološki sistem ljudi.

Tastewise analizira više od 2 miliona interakcija na platformama društvenih medija zajedno s više od 3 miliona internet baza recepata i menija iz 274.000 restorana. Koristili su ove podatke za otkrivanje najnovijih podataka i trendova kod potrošača. Iako većina podataka potiče iz SAD-a, koriste se i za stvaranje stava o globalnim trendovima.

Tokom pandemije naglasak na imunitetu

U ovo doba globalne pandemije potrošači su sve svjesniji svog zdravlja i prakse neophodne za jačanje imuniteta. Iako su se i prošlih godina potrošači sve više okrenuli namirnicama od kojih imaju funkcionalnu korist, danas se to sve više primjećuje.

Marko Laco: Od aronije proizvodimo samo sok, ali imamo puno planova

Imunitet, smanjenje stresa, ljekovita svojstva namirnica i slično, postaju sve veći trend internet pretraga, a kako piše foodnavigator sada je važno da prehrambena industrija shvati koja rješenja potrošači traže u stresnim vremenima i zašto. Pojam imunitet kao željeni učinak koji dobijamo od hrane i pića raste za 66% mjesečno.

Kombucha i borovnice su potencijalni pobjednici virusa

Pretraga za borovnicom za koju se smatra dobrom namirnicom za jačanje imuniteta, bilježe povećanje za 108%, piše u izvješću. Dok je pretraživanje ljekovite gljive kombuche poraslo za 73%.

Oslobađanje od stresa sve je relevantnije jer se potrošači nalaze u dobu zdravstvenih, socijalnih i ekonomskih preokreta. Tako je pretraživanja ružmarina za kojeg se smatra da djeluje umirujuće i smanjuje stres poraslo je za 114%.

Raste i pretraživanje citrusa, dinja, kiselih krastavaca i kamilice

Izvještaj je pokazao da je pretraga dinje porasla za 28% jer je bogata vitaminom C. Voće poput citrusa dobro je poznato po svojim zaštitnim svojstvima stoga je i ono dosta pretraživano.  

Ehinacea jača imunitet, a uzgaja se od ravničarskih do brdskih predjela

Pretrage ljudi koji traže kisele krastavce za poboljšanje  imunološkog sistema su porasle za 18,5%. Namirnice poput rotkivce ili mrkve takođe bilježe rast. Velik je broj potrošača koji traže kamilicu zbog njenih protuupalnih i opuštajućih svojstava, a pretrage su porasle za 81,5%.

Najviše pažnje potrošači posvećuju zdravlju. Liječenje i prevencija bolesti se zasnivaju na ishrani i to pomaže ljudima da proaktivno pristupe očuvanju zdravlja, a 45% više potrošača fokusirana je upravo na to. U narednim mjesecima se očekuje i povećanje tog postotka.


Tagovi

Pandemija Internet pretraživanja Namirnice Jačanje imuniteta Koronavirus Tastewies


Autorica

Martina Pavlović

Više [+]

Magistra agronomije sa specijalizacijom zaštite bilja.