Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Marmelada od datula
  • 16.12.2018. 12:30

Amra Ribić u marmeladi spojila libijske datule sa domaćim šljivama i jabukama

Ja vjerujem u priču koju sam pokrenula, da ona može donijeti zapošljavanje, te da možemo iskoristiti najbolje što imamo. Ko god je probao, vratio se, i u tome je najveća tajna – ostvariti povjerenje kupca, poručuje Amra Ribić.

Foto: Farma BiH
  • 280
  • 20
  • 0

Amra Ribić je godinama radila na uvozu libijske datule na bosanskohercegovačko tržište, kada je došla na ideju da svoj uvoz poveže sa domaćom proizvodnjom. Tako je rođena ideja za marmeladu od datula, koja se proizvodi u kombinaciji sa domaćom suhom šljivom i jabukom.

"Datule su najzdravije voće na svijetu po svom nutritivnom sastavu, te smo odlučili tržištu ponuditi nešto novo. Proveli smo registraciju, istraživanje proizvoda, iskoristili smo tehnološka dostignuća, te danas – nakon skoro godinu dana priprema, ulazimo na tržište i pronalazimo kupce", poručuje Ribić za FarmaBiH

Uspjeli su već ući u kuće zdrave hrane u Sarajevu, Zenici, Tuzli i Gradačcu, a uskoro će se ova marmelada naći i na policama vodećih tržnih centara.

"Isplati se čekati i biti strpljiv na našem tržištu. Uz podršku USAID/Sweden FARMA II projekta imali smo priliku predstaviti svoje proizvode na Sarajevo Holiday Marketu, a učestvovali smo i na Sajmu privrede na Skenderiji. Prilike postoje, te se na ovakvim događajima povezujemo. Dobili smo već i neke narudžbe iz inostranstva, i naša marmelada pod brendom 'Aurora' pronalazi svoj prostor na tržištu", dodaje Ribić.

"Svima koji kreću o ovakav poduhvat bih preporučila da osiguraju plasiranje proizvoda na području cijele zemlje, te da znaju da iza svakog prepoznatljivog proizvoda stoji mnogo rada, ulaganja i vremena. Ja vjerujem u priču koju sam pokrenula, da ona može donijeti zapošljavanje, te da možemo iskoristiti najbolje što imamo. Ko god je probao, vratio se, i u tome je najveća tajna – ostvariti povjerenje kupca", zaključuje Ribić.


Tagovi

Marmelada Datule Amra Ribić Istraživanje proizvoda


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.