Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Evropska komisija
  • 14.01.2018. 11:30

169 miliona evra za promociju poljoprivrednih proizvoda EU

Evropska komisija objavila je u petak pozive na podnošenje prijedloga za programe promocije evropskih poljoprivrednih proizvoda u svijetu i u EU-u.

Foto: Bigstopckphoto/Vitalily
  • 130
  • 10
  • 0

Dodatna sredstva u iznosu od 169 milijuna evra, odnosno 27 miliona evra više nego u okviru programa iz 2017. dodijelit će Evropska komisija za promicanje poljoprivrednih proizvoda EU-a u svijetu.

Naime, Evropska komisija objavila je u petak pozive na podnošenje prijedloga za programe promocije evropskih poljoprivrednih proizvoda u svijetu i u EU-u. U odnosu na 2017. kada su sredstva za sufinanciranje programa iznosila 142 miliona evra, sada je dostupno ukupno 169 miliona evra. Kako navode u priopćenju, programi mogu pokrivati različita tematska područja i obuhvaćati, primjerice, opće kampanje u području zdrave prehrane ili posebne tržišne sektore.

Phil Hogan pozdravlja ove programe

"EU ima najveći udio u svjetskoj trgovini poljoprivredno-prehrambenim proizvodima i ima najbolju reputaciju u svijetu kad je riječ o prehrambenim proizvodima visokog kvaliteta. Tokom svojih službenih boravaka u inozemstvu imao sam priliku iz prve se ruke uvjeriti koliko su potrošači i preduzeća iz cijeloga svijeta zainteresirani za poljoprivredno-prehrambene proizvode iz EU-a. Pozdravljam te nove programe promocije koji su u prošlosti uspješno otvorili vrata novim podnositeljima zahtjeva i pridonijeli većoj vidljivosti naših proizvoda u svijetu. Prošle su godine prijedlozi za programe promocije poljoprivredno-prehrambenih proizvoda premašili raspoloživa sredstva za gotovo deset puta. Stoga, ako vaša organizacija zadovoljava uvjete, vrijeme je da se prijavite", rekao je Phil Hogan, povjerenik za poljoprivredu i ruralni razvoj.

Dvije trećine raspoloživih sredstava namijenjeno je promicanju prehrambenih proizvoda iz EU-a u trećim zemljama, posebno u onima s velikim potencijalom za povećanje izvoza tih proizvoda, primjerice Kanadi, Japanu, Kini, Meksiku i Kolumbiji. Kad je riječ o programima u EU-u, naglasak bi, kažu, trebao biti na informiranju potrošača o različitim EU-ovim programima i oznakama kvaliteta, kao što su oznake zemljopisnog podrijetla ili oznake ekoloških proizvoda. Sektorsko financiranje bit će namijenjeno programima kojima se promiče održivi uzgoj, među ostalim i ovaca i koza. Osigurana su i sredstva za kampanje promicanja zdrave prehrane i konzumiranja voća i povrća.

Foto: Bigstopckphoto/Vitalily73


Izvori

EC Europa


Tagovi

Evropska komisija Promocija proizvoda Phil Hogan


Autorica

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Diplomirani agronom s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub i donosi najnovije vijesti iz svijeta poljoprivrede.