• Razvojna agencija
  • 22.01.2017. 12:00

Ljubuški krumpir pod brendom "Domestica"

Cilj je na lokalno tržište plasirati jedinstveni domaći proizvod, mladi ljubuški krumpir, prepoznatljiv po svojoj kvaliteti i vremenu dospijeća na tržište.

Foto: Pixabay/Holiet
  • 457
  • 24
  • 0

Sastanak između proizvođača mladog krumpira, članova P.Z. Plodovi zemlje iz Ljubuškog, te predstavnika nevladine organizacije CERD iz Banja Luke održan je u prostorijama Javne Ustanove Razvojne agencije Županije Zapadnohercegovačke HERAG u Poduzetničkom Inkubatoru HiP. Organizator sastanka je zajednički program Europske unije i Njemačke Vlade za lokalnu samoupravu i ekonomski razvoj u BiH - EU ProLocal kojeg sprovodi GIZ.

Cilj je na lokalno tržište plasirati jedinstveni domaći proizvod, mladi ljubuški krumpir, prepoznatljiv po svojoj kvaliteti i vremenu dospijeća na tržište. Pod jedinstvenim brendom "Domestica" kreiranim od strane CERD Banja Luka, plan je da se prve količine ovog proizvoda nađu na policama nekoliko supermarketa u BiH već u svibnju i lipnju ove godine.

Iako svi proizvođači, članovi zadruge, imaju proizvod upisan u fitoregistar, te su stekli i certifikat o zaštiti geografskog porijekla mladog ljubuškog krumpira, realizacija ove aktivnosti zahtijevat će dodatno nadilaženje mnogobrojnih prepreka, od logistike preko pakiranja, te naporan rad svih sudionika spomenutih u uvodu, navode iz Razvojne agencije.

Foto: Pixabay/Holiet


Tagovi

Ljubuški Domestica Mladi krumpir Razvojna agencija Herag


Autorica

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Diplomirani agronom s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub i donosi najnovije vijesti iz svijeta poljoprivrede.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Što znate o alpakama?
Lako se uzgajaju, posebno na manjim površinama. Hrane se travom i ne traže puno u pogledu ishrane. U brigu o njima obavezno treba uvrstiti sječenje kandži, jer one nemaju kopita, i korekciju zuba.
Uskoro i više!