Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Brendiranje povrća
  • 29.05.2018. 14:30

Ambalaža privlači, a kvalitet ljubuškog ranog zadržava potrošača

Brendiranje je ključni "stepenik" koji je EU ProLocal pomogao savladati zadruzi Plodovi zemlje u kojoj se bave uzgojem ljubuškog ranog krompira.

Foto: Europa.ba
  • 658
  • 36
  • 0

Rani krompir jedan je od najprepoznatljivijih proizvoda hercegovačkog kraja, a posebno brend ljubuški rani koji dolazi već početkom maja, najmanje mjesec dana prije ostalih vrsta krompira. Uzgojem ljubuškog ranog bavi se i poljoprivredna zadruga Plodovi zemlje koja okuplja 180 proizvođača . Jedan od njih je i Dubravko Vukojević, direktor zadruge koji je na to mjesto došao jer, kako kaže, nitko drugi nije htio.  

Zadruga je prije dvije godine postala dijelom programa EU ProLocal, koji finansira Evropska unija i njemačka Vlada, a implementira GIZ. Ovaj program im je pružio tehničku podršku kojom je značajno razvijen kapacitet zadruge za uvođenje standarda GlobalG.A.P. – jedinstvenog standarda za certifikaciju poljoprivrednih proizvoda u svijetu, zlatne reference dobre poljoprivredne prakse, piše Europa.ba.

Brendiranje je ključno 

Brendiranje je, međutim, ključni "stepenik" koji im je EU ProLocal pomogao savladati. Kako kaže Dubravko, "ambalaža privlači, a kvalitet zadržava potrošača. Skinite etiketu sa flaše koka-kole i niko je neće prepoznati".

Proizvod upakovan u obilježja Hercegovine

Dizajn ambalaže za rani ljubuški krompir prikazuje sunce, kamen i crvenu zemlju. "Iskreno se nadamo da će se ovaj proizvod, koji je sada upakovan u obilježja naše voljene Hercegovine, ubrzo naći na trpezama širom Evrope", dodao je Vukojević.

Unikatno i biorazgradivo 

Biorazgradiva ambalaža unikatnog dizajna ovog visokokvalitetnog autohtonog proizvoda zvanično je predstavljena na manifestaciji pod nazivom "Dani mladog krompira – Ljubuški Rani", nedavno održanoj u Ljubuškom.

"Mi već dugi niz godina sarađujemo sa zadrugom 'Plodovi zemlje'. Grant koji je naša agencija dobila u okviru EU ProLocal programa za razvoj malih i srednjih preduzeća u lancu vrijednosti ljubuškog ranog krompira, bila je prilika da tu saradnju unaprijedimo i postignemo konkretne rezultate, koji su danas i predstavljeni javnosti", pojasnio je Ivan Jeličić, direktor Razvojne agencije Zapadnohercegovačkog kantona - HERAG, govoreći o saradnji sa EU ProLocal programom i postignutim rezultatima. 

Sabirni centar na lokalitetu Bijače

Osvrnuo se i na važan doprinos Programa pri izradi projektne dokumentacije i poslovnog plana za izgradnju sabirnog distributivnog centra na lokalitetu Bijače.

"Otvaranje centra bilo bi od velikog značaja za jačanje i unapređenje poslovanja Zadruge jer bi omogućio samostalan nastup i jaču pregovaračku poziciju zadruge, drugim riječima bržu i profitabilniju prodaju proizvedenog povrća općenito bez prekupaca", zaključio je Jelčić.
 


Povezana biljna vrsta

Krompir

Krompir

Sinonim: - | Engleski naziv: Potato | Latinski naziv: Solanum tuberosum L.

Krompir je višegodišnja zeljasta biljka. Potječe iz peruanskih Anda u kojima se uzgajao i prije 8 000 godina. U Europu su ga donijeli španski istraživači u 16. stoljeću i... Više [+]

Tagovi

Brendiranje povrća Ljubuški rani Krompir Zadruga Plodovi zemlje Dubravko Vukojević EU ProLocal


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.