Ako ne žele poslovati s ovolikim gubitkom, moraju se prilagoditi vladinim politikama i ponašanju potrošača vezanih za klimatske promjene
Zbog klimatskih promjena najveće poljoprivredne i prehrambene kompanije mogle bi izgubiti do četvrtine svoje vrijednosti do 2030. godine, stoji u izvještaju Race to Zero, globalne kampanje za rješavanje klimatskih promjena, a koju podržava UN.
Stoga se one moraju prilagoditi vladinim politikama i ponašanju potrošača vezanih za klimatske promjene, navodi Reuters.
Istraživanje daje uvid kako bi 40 velikih kompanija, uključujući poljoprivredne proizvođače i trgovce hranom, moglo proći pod scenarijima koji se nazivaju ključnim za smanjenje emisija. Misli se na mogućnost da vlade nametnu cijene emisija karbona ili ako potrošači smanje potrošnju mesa.
Rezultat je pokazao da bi vrijednost ovih poslovnih subjekata do 2030. godine opala za sedam posto zbog neusvajanja novih praksi, što znači da bi gubitak investitora bio oko 150 milijardi dolara.
U izvještaju posebno ističu važnost prethodnih poziva investitorima i kompanijama da eliminišu krčenje šuma vezano za uzgoj stoke, proizvodnju palminog ulja i soje.
"Stvarnost je surova. Nesigurnost u prirodi brzo postaje sastavni faktor rizika ulaganja", rekao je Peter Harrison, izvršni direktor Schroders Plc
Tagovi
Autorica