Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Poljoprivredni proizvodi
  • 04.07.2020. 09:30

Promocija domaćih proizvoda - uskoro poziv za male poljoprivredne proizvođače

Predstojeća kampanja raditi će na unaprjeđivanju 100 poljoprivrednih proizvođača, deset delikatesnih trgovina i deset restorana koji u pripremi svojih jela koriste domaće proizvode, porijeklom iz BiH.

Foto: Depositphotos/pressmaster (ilustracija)
  • 76
  • 10
  • 0

Sa početkom ovog mjeseca pokrenuta je i kampanja pod nazivom "Hrana gurmana", u okviru Sweeden/USAID FARMA II projekta. U vrijeme trajanja projekta, predstojeća tri mjeseca isticaće se značaj kvalitetnih poljoprivredno prehrambenih proizvoda širom cijele Bosne i Hercegovine.

Pandemija korona virusa odrazila se i na ovaj sektor tako da je došlo do višemjesečnog prekida rada i do smanjenog obima prodaje, ali i potrošnje gurmanskih proizvoda i delikatesa, čijom se proizvodnjom bave mala preduzeća. Znatan pad obima trgovanja takođe je evidentan i kod proizvodnje delikatesa, kako se navodi u farmabih.ba.

Potrošači se slažu da treba kupovati domaće

Na osnovu ekonomskog izvještaja Svjetske banke za Zapadni Balkan, za proljećne mjesece u 2020. godini, 72% mikro preduzeća i 66% malih firmi sa ovih prostora potvrdilo je da se kriza izazvana pandemijom negativno odrazila na njihovo poslovanje.

Pojedimo deficit - kampanja promocije domaćih proizvoda

Iz tog razloga, predstojeći projekat raditi će na unaprjeđivanju 100 poljoprivrednih proizvođača, deset delikatesnih trgovina i deset restorana koji u pripremi svojih jela koriste domaće proizvode, porijeklom iz BiH. Na ovakav način nastoji se pomoći malim biznisima u našoj zemlji da lakše prevaziđu posljedice izazvane krizom nakon pandemije COVID-19, ali i da prošire bazu svojih klijenata.

Prema nekim statističkim istraživanjima sprovedenim za vrijeme pandemije, čak 85% potrošača u BiH saglasno je da treba kupovati domaće proizvode, njih 72% već kupuju uglavnom domaće proizvedeno dok je 50% spremno platiti više za domaći proizvod.

Povezivanje gurmana sa najboljim proizvodima

Cilj projekta "Hrana gurmana" je da se promijeni fokus potrošača u našoj zemlji, na neke izuzuteno kvalitetne domaće proizvođače i njihove proizvode. Ovim putem mogli bi se povezati svi ljubitelji ukusne hrane sa najboljim domaćim proizvodima, a koje Bosna i Hercegovina može ponuditi.

U narednih par dana Farma II projekt objaviti će Javni poziv u kojem će pozvati sve proizvođače koji ispunjavaju uslove da se prijave na projekat. Poziv će biti objavljen na kanalima društvenih mreža i na zvaničnoj stranici Sweden/USAID Farma II projekta.


Tagovi

Hrana gurmana Prehrambeni proizvodi Delikatesni proizvodi Poljoprivredni proizvođači Male firme Domaći proizvodi Potrošači


Autor

Ivana Živanić

Više [+]

Ivana Živanić, dipl.ing- master poljoprivrede, rado istražuje aktuelnosti u poljoprivredi. Pristalica zdrave i bezbjedne hrane.