Pretraga tekstova
Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice.
Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom "Pojedimo deficit!" u okviru koje promoviraju domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu. Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima "Bingo" širom BiH.
"USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH, a između ostalog je cilj podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice", poručuju iz USAID/Sweden FARMA II.
Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice. Kao partner u ovim aktivnostima, kompanija "Bingo" je prepoznala značaj promocije i jačanja domaće privrede, a proizvođači očekuju da se promocije prošire i na druge gradove i tržne centre širom zemlje.
Tagovi
Domaći proizvodi Pojedimo deficit Domaći proizvođači
Autorica
Više [+]
Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
Sadnjom 50 sadnica lavande, učenici OŠ “Branko Ćopić” u Štrpcima kod Prnjavora, zajedno sa gradonačelnikom obilježili su prvi dan proljeća. Ova inicijativa je nastala kao rezultat saradnje Omladinskog centra Prnjavor i OŠ “Branko Ćopić”. #F... Više [+]
Sadnjom 50 sadnica lavande, učenici OŠ “Branko Ćopić” u Štrpcima kod Prnjavora, zajedno sa gradonačelnikom obilježili su prvi dan proljeća.
Ova inicijativa je nastala kao rezultat saradnje Omladinskog centra Prnjavor i OŠ “Branko Ćopić”. #ForestDay