Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Domaći proizvodi
  • 18.09.2018. 14:00

Pojedimo deficit - kampanja promocije domaćih proizvoda

Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice.

Foto: Farma BiH
  • 174
  • 16
  • 0

Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom "Pojedimo deficit!" u okviru koje promoviraju domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu. Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima "Bingo" širom BiH.

"USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH, a između ostalog je cilj podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice", poručuju iz USAID/Sweden FARMA II.

Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice. Kao partner u ovim aktivnostima, kompanija "Bingo" je prepoznala značaj promocije i jačanja domaće privrede, a proizvođači očekuju da se promocije prošire i na druge gradove i tržne centre širom zemlje.


Tagovi

Domaći proizvodi Pojedimo deficit Domaći proizvođači


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.