Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Promocija proizvoda
  • 23.01.2019. 16:00

Poziv na natječaj: Za promociju EU proizvoda 191,6 miliona eura

U samoj EU fokus je na kampanjama koje promiču različite sheme i oznake kvalitete EU, uključujući zaštićenu oznaku porijekla, zaštićene oznake zemljopisnog porijekla i zajamčene tradicionalne specijalnosti, kao i organske proizvode.

Foto: Karolina Tušek
  • 53
  • 7
  • 0

Evropska komisija je 15. januara 2019. objavila natječaje za programe za promicanje evropskih poljoprivrednih proizvoda diljem svijeta i unutar EU.

Za programe promocije u 2019. godini dodijeljeno je ukupno 191,6 miliona eura, uključujući 181,6 miliona eura za sufinansiranje programa i ostalih 10 miliona eura u slučaju poremećaja na tržištu, u odnosu na 179 miliona eura koji su bili osigurani u 2018. godini. Programi mogu pokriti širok raspon financiranja - od općih kampanja o zdravoj prehrani do specifičnih tržišnih sektora.

Fokus na proizvodima s oznakom kvalitete EU

89 miliona eura bit će dodijeljeno kampanjama u zemljama s visokim rastom kao što su Kanada, Kina, Kolumbija, Japan, Koreja, Meksiko i SAD. Dio novca bit će namijenjen promicanju određenih proizvoda, poput stolnih maslina.

U samoj EU fokus je na kampanjama koje promiču različite sheme i oznake kvalitete EU, uključujući zaštićenu oznaku porijekla, zaštićene oznake zemljopisnog porijekla i zajamčene tradicionalne specijalnosti, kao i organske proizvode. Osim toga, dio sredstava namijenjen je određenim sektorima kao što su: riža, stolne masline, govedina i teletina te svježe voće i povrće. Posljednji sektor je posebno odabran za promicanje zdrave prehrane među potrošačima u EU.

Tko se može prijaviti?

Širok raspon organizacija, kao što su trgovinske organizacije, organizacije proizvođača i poljoprivredno-prehrambena tijela odgovorna za promotivne aktivnosti mogu se prijaviti za financiranje putem poziva za dostavu prijedloga koji su objavljeni u utorak, 15. januara. Za takozvane "jednostavne" programe mogu se prijaviti jedna ili više organizacija iz iste zemlje EU. Prijavu za "višestruke" programe mogu podnijeti najmanje dvije nacionalne organizacije iz najmanje dvije države članice ili jedna ili više evropskih organizacija. Takve kampanje obično traju tri godine.

Prijedlozi bi trebali biti dostavljeni do 16. aprila 2019. godine putem namjenskog portala. Komisija će procijeniti prijedloge i objaviti korisnike na jesen.

CHAFEA, Izvršna agencija EU za potrošače, zdravlje, poljoprivredu i hranu, pruža brojne alate koji pomažu podnositeljima zahtjeva da uspješno podnesu svoje prijedloge. Više informacija bit će dostupno tijekom niza "info dana" koji će se odvijati diljem EU. Evropski "info dan" održat će se u Bruxellesu 7. februara, otvoren za sve potencijalne korisnike, agencije za oglašavanje i nacionalne vlasti.


Izvori

EC Europa


Tagovi

Evropska unija Promocija Javni natječaj Program financiranja Hrana Poljoprivreda


Autorica

Karolina Rastija

Više [+]

Magistra agroekonomike s iskustvom u poljoprivredi. Svoje znanje i savjete dijeli i s čitateljima Agrokluba.