Svi potrebni resursi za izradu ovih proizvoda dolaze s kraljevskog ladanjskog imanja Sandringham, u Norfolku
Znamo da britanska kraljevska porodica podržava lokalnu poljoprivredu i domaće proizvođače. No, vijest da se i sami "bacaju" u proizvodnju hrane, odjeknula je ovih dana u medijima.
Naime, kraljica Elizabeta II je pokrenula vlastiti brend umaka od rajčice, poznatijeg kao ketchup te smeđeg umaka koji se tradicionalno koristi u toj zemlji.
Svi potrebni resursi, navodi The Sun, dolaze s njihovog ladanjskog imanja Sandringham, u Norfolku. Kraljičin kečap osim uobičajenih sastojaka sadrži i datulje, sok od jabuke te začine, a reklamiraju ga kao idealnog za doručak ili bilo koje doba dana.
Kraljevski proizvod znači i "kraljevsku" cijenu budući da bočica od 295 grama košta 6,99 funti (8,40 eura) što je gotovo deset puta više od običnoga.
Queen launches own brands of tomato ketchup and brown sauce #QueenElizabeth #SandringhamTomatoKetchup #SandringhamBrownSauce #FoodandDrink #RoyalFamily #Southend #Southsea #Knutsford https://t.co/wILdgWip01
— Europa News (@IndMediaGroup) January 29, 2022
Smeđi umak dolazi u istoj gramaži i za istu cijenu, a napravljen je s octom i začinima.
Navodno je kraljica Elizabeta velika obožavateljica hamburgera, i to bez peciva, a uz kojega se ovi umaci slažu.
Također, ona voli i džin kojeg pije svaki dan u podne. Stoga je prije dvije godine lansirala svoju etiketu Buckingham Palace London Dry Gin koji košta 45 eura. Zanimljivo je to da je destiliran od aromata koji su ručno brani u vrtovima Buckinghamske palače. Ondje raste 250 vrsta biljaka, a u džinu je njih 12. Među njima su korica limuna, verbena, bobice gloga, dud te dudov i lovorov list.
Piše se kako se kraljevska porodica odlučuje za ovakve poslovne poteze zato što je njihov prihod značajno smanjen zbog pandemije korona virusa.
Tagovi
Autorica
24
Glasova: 13
Katastrofu, propast ćemo! 54,2%
Glasova: 7
Prosperitet, bit će nam bolje 29,2%
Glasova: 2
Sve će biti isto 8,3%
Glasova: 2
Ne zanima me ni EU, ni mljekarstvo 8,3%