Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Umrežavanje pčelara
  • 06.06.2019. 09:15

Košnica okuplja pčelare oko brenda Med medeni

Dobar primjer proizvodnje domaćeg meda je kompanija Košnica koja razvija novi model uvezivanja pčelara iz cijele zemlje, a konačni cilj je unapređenje proizvodnje i jačanje brenda domaćeg meda.

Foto: Pixabay/Aplotofgold
  • 151
  • 22
  • 0

Pčelarstvo, proizvodnja meda i drugih pčelinjih proizvoda sve je popularnija iako se današnji pčelari susreću s mnogim izazovima, od klimatskih promjena do različitih bolesti pčela. 

Uporni u korištenju potencijala koje naša zemlja daje, pčelari sve više sarađuju što je danas olakšano zbog društvenih mreža i drugih komunikacijskih kanala. 

Dobar primjer proizvodnje domaćeg meda je kompanija Košnica iz Gradiške koja razvija novi model uvezivanja pčelara iz cijele zemlje, a konačni cilj je unapređenje proizvodnje i jačanje brenda domaćeg meda, kako bi se u budućnosti moglo razmišljati o izlasku na tržišta Evropske unije, navodi Oslobođenje.

"Pokrenuli smo posao još 2005. s ciljem da kroz savjetodavstvo u pčelarstvu pružimo podršku pčelarima na terenu. Danas radimo sa pčelarima iz cijele regije, kroz osiguranje i nabavku pčelarske opreme, pribora i gotovih pčelinjih proizvoda. Želja nam je da zdravo hranimo svoj narod, da pomognemo razvoju našeg kraja i nadam se da smo po tome već i prepoznati", kaže Goran Mirjanić, vlasnik kompanije Košnica i docent na Poljoprivrednom fakultetu u Banjoj Luci, koji je pčelar praktičar još od 1995.

Registracija za pčelare se ne plaća, a kazne za neregistrirane do 1.500 KM

Pčelari u Gradiški, ali i u cijeloj BiH žele raditi na razvoju proizvodnje, širenju mreže i osiguranju veće prepoznatljivosti njihovog meda. 

"Želimo uspostaviti jače kooperativne odnose sa pčelarima, te kroz brend Med medeni Košnica osigurati plasman svih gotovih pčelinjih proizvoda i uslužno pakovanje. Tako ćemo zajedničke proizvode pod istim brendom plasirati širom zemlje. Nakon toga nam je izazov tržište Evropske unije, a vrijeme za izbirljiva strana tržišta tek dolazi, kada kroz jedinstven strateški pristup podignemo svijest o kvalitetu meda iz Bosne i Hercegovine", zaključuje Mirjanić koji je istaknuo važnost saradnje sa USAID/Sweden FARMA II projektom, kroz koji je osigurano unapređenje pčelarstva i uvođenje savremenih praksi i tehnologija.


Tagovi

Umrežavanje pčelara Brendiranje Med medeni Košnica Goran Mirjanić


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub.