Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Visit Village
  • 06.06.2024. 10:30

Svakodnevnica jednog seljaka je nečiji san o odmoru - kako do takvih turista?

Znate li za turiste koji žele da pomuzu krave, operu suđe, pokose bašču i slično? E, pa vrijeme je da "gosti za poželjeti" i kod Vas dođu! Besplatna registracija i mogućnost dodatne zarade.

Foto: Visit Village
  • 1.232
  • 161
  • 0

"U početku nam je bilo neobično da je nekome zanimljivo i poželjno musti krave, prati sudove vani ispod drveta, raditi u bašti...", tako svoju priču započinju na gazdinstvu Jokanović, koji su ostali u čuđenju što je svakodnevnica jednog seljaka, nečiji san o odmoru.

Donedavno su se bavili isključivo stočarstvom i bili poznati po uzgoju goveda, uglavnom krava, a onda su se odlučili oprobati u agroturizmu i otvorili vrata svog gazdinstva za posjetioce. Danas je za njihov Katun Ljeljenak u Plužinama, u susjednoj Crnoj Gori, potrebna rezervacija. Kapaciteti su popunjeni, a posjetioci rado priteknu u pomoć u svim poslovima.

Dođu, pomognu i još plate - gosti za poželjeti

I sve je više onih koji žele iskusiti autentičan život na selu - umijesiti hljeb, procijediti mlijeko, nahraniti kokoške, pokositi bašču, obrati voće ... - ma gosti za poželjeti, rekao bi jedan prosječan seljak kojem je ovo prilika i za dodatnu zaradu na gazdinstvu. 

Donedavno su se bavili isključivo stočarstvom, a sada su turističko domaćinstvo (Foto: Katun Ljeljenak)

Nego, kako su Jokanovići postali zanimljivi turistima i može li njihova priča biti vodilja za brojna mala bh. gazdinstva? Tragajući za odgovorom, dolazimo do stranice visitvillage.me, koja upravo takvim klijentima nudi besplatnu promociju i kako nam kažu, raduju se momentu kada će im se pridružiti domaćinstva iz Bosne i Hercegovine.

Riječ je o projektu koji predstavlja inovativni pristup spajanju tradicionalnog ruralnog turizma s modernim potrebama za fizički aktivnim odmorom u prirodi uz stjecanje novog iskustva i spoznaju tradicije gazdinstva, lokaliteta (agroturizma).

"Projekt prepoznaje dva tipa korisnika. Jedan su oni koji nudi usluge, kao što su mala, tradicionalna, porodična poljoprivredna gazdinstva i drugi kojima su te usluge potrebne kao što su turisti, planinari, porodice koje žele vezu sa prirodom, osobe sa posebnom ishranom ili zdravstvenim potrebama", pojašnjavaju za Agroklub iz Visit Village.

Iza cijele priče stoje Vesna Korović i Marija Radunović, koje su rođene na poljoprivrednim gazdinstvima, a danas i vlasnice svojih gazdinstava. S visokoškolskim backgroundom, putevi im se ukrštaju prije oko jedne decenije kada ih pokreće želja za promocijom života na selu i prikaza iz ugla ljudi kojima se svakim danom sve više razvija svijest o održivosti.

Vesna i Marija dovode turiste na selo

Teško je u nekoliko redova sažeti njihov put do pokretanja platforme fokusirane na rezervaciju boravka na poljoprivrednim gazdinstvima, kao posebnog stila života, a koja ne pruža samo mogućnost turistima da dožive ruralni život, već je također integrirao medicinske benefite boravka u prirodi, očuvanje tradicije i stjecanje novih iskustava iz oblasti poljoprivrede.

Besplatna registracija

U biti, sve funkcionira vrlo jednostavno, vlasnik besplatno kreira profil svog gazdinstva, poput onih na društvenim mrežama. Tu navodi i cijene boravka i sve ono što može ponuditi posjetiocima.

"Onaj iznos koji unese, niko neće korigirati, niti oduzimati od njega procenat. Mi ne želimo zarađivati od vlasnika gazdinstava", kaže nam Marija, i tu se logično pali lampica - u čemu je caka? Pojašnjava nam da platforma bilježi članarinu, ali ona je zapravo pokrivena sredstvima od turista. Na primjer, ako je dnevni boravak na gazdinstvu 100 eura, turista će platiti 15 eura više i to je zapravo onaj dio koji Visit Villageu pripada.

Što je vama svakodnevnica, turistima je san

"Važno je da na profilima koje kreiraju, opišu svoju ponudu, također da su spremni provesti goste kroz svoju svakodnevnicu i to uredno naplatiti, čak i kada je riječ o dnevnoj posjeti, na čemu zapravo i jeste naš akcenat", dodaje naša sagovornica, napomenuvši da su turistima posebno zanimljiva mješovita gazdinstva i ona koja imaju tradiciju proizvodnje iza sebe, i u slučajevima za vlastite potrebe.

Jer, ljubitelji seoskog turizma upravo traže takve priče gdje će sami pokušati da naprave sir ili vino, ubrati plodove, pa čak i pokupiti sijeno. Ovdje je i na vlasniku gazdinstva da svoju ponudu učini primamljivijom, hoće li u nju uključiti nešto što bi privuklo posebnu grupu - ponuditi hranu za vegane, uključiti posebnu ishranu za dijabetičare, api terapiju i slično. Iz Visit Village poručuju i kako su spremni pomoći domaćinima da zajedno registruju gazdinstvo i postanu dio ove regionalne ponude.

Na platformu Visit Village besplatno se možete registrirati ovdje

Jer, postoje li ljepša sela od naših?

Napomenimo još na kraju za one koji se odluče postati dio ove platforme da u slučaju potrebe za dodatnim pojašnjenjima, nakon logiranja u donjem desnom uglu pojavit će vam se zelena ikona za "chat", putem koje možete komunicirati direktno s Vesnom i Marijom. Također, više kontakt informacija možete pronaći ovdje


Fotoprilog


Tagovi

Agroturizam Seoski turizam Promocija gazdinstva Visit village Registracija gazdinstva Promocija sela Katun Ljeljenak Vesna Korović Marija Radunović


Autorica

Selma Mujić

Više [+]

Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.


Partner

Visit Village (BiH)

Dr Anta Gvozdenovića bb, 81000 Podgorica, Crna Gora
tel: +382 67 324 679, e-mail: info@visitvillage.me web: https://visitvillage.me/

Izdvojeni tekstovi

KLUB

EU osigurava 40 milijuna cjepiva protiv ptičje gripe - namijenjeno je zaštiti ljudi

Europsko tijelo za pripravnost i odgovor na zdravstvene krize potpisat će danas ugovor s tvrtkom CSL Seqirus kako bi osiguralo 665.000 doza cjepiva protiv ptičje gripe, v...

Više [+]