Pretraga tekstova
Glavni moto ovogodišnjih "Dana šljive" je povezivanje proizvodnje zdrave hrane i turizma
Sajam poljoprivrede, prehrane i turizma, "Dani šljive 2022", nakon dvije godine pauze zbog propisanih epidemioloških mjera, ponovno je otvorio vrata mnogobrojnim izlagačima i posjetiteljima. Organizatori 15. izdanja sajma su Općina Prozor-Rama i Agencija za lokalni razvoj Prozor-Rama
Općinski načelnik Jozo Ivančević istakao je kako je evidentno da ima interesa za ovu manifestaciju te naveo da ih raduje ako ovom manifestacijom doprinose poljoprivrednicima i turističkim djelatnicima.
"Posebno je važno povezati proizvodnju zdrave hrane s turističkom ponudom. Provodimo projekt obnove šljivika, jer želimo da Rama zadrži ugled područja s dobrom šljivom i šljivovicom", naveo je Ivančević.
Organizatori su zadovoljni jučerašnjom posjetom, prvog dana, dvodnevne manifestacije. Istaknuto je kako je ovo prilika izlagačima za nove kontakte, usvajanje znanja i ideja, kao i prilika za pravilno vrednovanje vlastitih potencijala i razvojnih planova. Ugodno i korisno druženje stoga nije izostalo, a brojni su uživali uz neizostavnu ukusnu domaću hranu i šljivovicu.
Na sajmu se ove godine predstavilo 45 izlagača iz oblasti poljoprivrede, prehrane i turizma. Većinom su to domaći predstavljači, ali i iz drugih gradova BiH, kao i Hrvatske.
"Ovaj odnos želimo što više produžiti i stvarati turističku i drugu suradnju. Već krećemo u saradnju na nekim zajedničkim projektima, pa ćemo vidjeti kako će to napredovati", kazala je Ksenija Tomac-Špoljarić, direktorica Turističke zajednice Grada Popovače, za Ramski Vjesnik.
Sajam je i ove godine imao humanitarni karakter, a sva sredstva od prodaje ulaznica namijenjena su Udruzi građana roditelja djece s posebnim potrebama "Djeca nade".
"Glavni moto ovogodišnjih ‘Dana šljive’ je povezivanje proizvodnje zdrave hrane i turizma. Nama u ovim malim sredinama ide na ruku sama činjenica da u svijetu, pa i kod nas, jača svijest o zdravoj, ekološki uzgojenoj, hrani. Uporedo s korištenjem zdrave hrane povećava se i turistički segment vezan za selo, za mirnije krajeve za neistražena mjesta i odredišta", kazao je Josip Juričić, šef Službe za razvoj, poduzetništvo, obrt i financije Prozor-Rama.
Tagovi
Dani šljive Manifestacija Jozo Ivančević Ksenija Tomac-Špoljarić Josip Juričić
Autorica
Više [+]
Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
Berba maslina u Hercegovini privodi se kraju. 🫒🫒🫒 Ova godina donijela manji urod, ali bolju kvalitetu nego lani. Školske sestre franjevke iz Bijelog polja kod Mostara, uzgajaju čak 3500 stabala maslina, na 15 hektara. Njihovo ulje je poz... Više [+]
Berba maslina u Hercegovini privodi se kraju. 🫒🫒🫒
Ova godina donijela manji urod, ali bolju kvalitetu nego lani.
Školske sestre franjevke iz Bijelog polja kod Mostara, uzgajaju čak 3500 stabala maslina, na 15 hektara. Njihovo ulje je poznato po iznimnoj kvaliteti, što potvrđuju i zlatne plakete.
Foto: sestra Dajana Dujmović