Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Sherbetlook
  • 16.09.2019. 12:30
  • Zeničko-dobojski kanton, Federacija Bosne i Hercegovine, Visoko

Uspješni Salkići se fokusirali na tradicionalne sokove i direktnu prodaju

Prodaju svojih proizvoda, sokova od đulbešećer ruže, zove, nane, jabuke, višnje, maline, aronije i kupine, Salkići sada vrše preko društvenih mreža što predstavlja promjenu u poslovnom modelu i orijentaciju ka modernijim načinima poslovanja.

Foto: Arhiva porodice Salkić
  • 444
  • 75
  • 0

Svima koji prate domaće tržište poljoprivrednih proizvoda ime Nejre Lepić Salkić i njenog muža Jakuba Salkića je veoma dobro poznato. Oni su uz pomoć Nejrine sestre Nerme pokrenuli brend "Zlatna kap" Visoko, koji je doživio svoj redizajn i sada je poznat pod imenom Sherbetlook. Brend je vezan za tradiciju i trenutno mu je u fokusu  proizvodnja tradicionalnih sokova.

Fokus na tradiocionalnim sokovima 

"Svakako nam je trebala promjena brenda, a poklopilo se i sa tim da smo zapravo, trebali prebaciti proizvodnju iz Visokog u Vogošću jer smo kao učesnici projekta Start up Privredne komore KS dobili mogućnost da nabavimo nove mašine i adaptiramo prostor. Naš fokus jeste na sokovima koji su dio tradicije BiH kao što su sokovi od ruže i zove, ali svakako ne bježimo i od drugih vrsta sokova te drugih proizvoda od voća i povrća, šta više, drago nam je da tržištu možemo ponudit voćne sokove koji su u skladu sa standardima kojih se Sherbetlook drži", istakla je Nejra za Agroklub.

Prodaju svojih proizvoda, sokova od đulbešećer ruže, zove, nane, jabuke, višnje, maline, aronije i kupine sada vrše preko društvenih mreža što predstavlja promjenu u poslovnom modelu i orijentaciju ka modernijim načinima poslovanja.

Spremaju i liniju džemova i proizvoda od povrća

"Ranije smo se fokusirali na prodaju putem trgovačkih lanaca, ali to nam više nije cilj iz razloga što smatramo da nam je puno korisnije da gradimo brend putem direktne prodaje preko društvenih mreža kako bismo osigurali lojalnost korisnika. Za sada se to pokazalo kao jako uspješan model", govori naša sagovornica.

Tradicionalnim proizvodima do pozitivnih reakcija kupaca

U  mnogim slučajevima je orijentacija na tradicionalne proizvode veoma hrabar poduhvat jer ova vrsta proizvoda nije u potpunosti vidljiva i prepoznata na našem tržištu. Međutim za Salkiće se ovaj iskorak pokazao kao pun pogodak s obzirom da su svom novom brendu obezbijedili veću prepoznatljivost i  kod kupaca izazvali emocije koje ih vraćaju u djetinjstvo.

Jakub Salkić: Morali smo odbaciti puno proizvoda, od sokova ne odustajemo

"Sherbetlook je i dalje mlad i mali brend koji tek treba da se izbori za svoje mjesto pod suncem. Vjerujemo da smo na dobrom putu. Prodavati tradicionalni proizvod nikad nije otežavajuća okolnost posebno ako se uzme u obzir da je to nešto što mi volimo i u što vjerujemo. Uz dobar online marketing puno je lakše prenijeti emocije na potrošača ukoliko promovišete tradicionalan proizvod, jer ljudima malo treba da se prisjete emocija koje u njima budi, recimo, sok od zove", govori Nejra te ističe da spremaju i liniju džemova i proizvoda od povrća kako bi razdvojili te proizvode od Sherbetlook-a koji je orijentisan na sokove.

U planu je i širenje asortimana

Pored voća, zasadili su i lavandu, pa tržištu nude i mirisne jastučiće i čajeve od sušene lavande. Nejra ističe da potencijala ima, a kada se u to upletu predanost i volja za radom uspjeh ne izostaje jer kupci to svakako prepoznaju.

Sherbetlook orjentisan je na sokove

"Plan nam je konstantno povećavati količinu proizvoda a ujedno uvoditi i nove proizvode te širiti tržište. Naše dosadašnje iskustvo govori da je ovaj način proizvodnje itekako atraktivan i primamljiv za kupce a po tome koliko nam se kupaca koji probaju naše proizvode ponovo vraća imamo razloga vjerovati da je i dugoročno održiv. Dakle, potencijala sigurno ima, a kako ćemo ga iskoristiti to je samo do nas", govori Lepić Salkić.

Bez prepreka dalje u budućnost

Naša sagovornica za kraj ističe i da u poslovanju nisu nailazili na neke veće prepreke. Uvijek tu postoji svijetli primjeri osoba i institucija koji su prepoznali njihov potencijal i pružili im podršku.

"Do sada nismo nailazili na prepreke koje bi bile vrijedne pažnje, ima tu i tamo sitnih problema koje lahko rješavamo. Naravno, nije uvijek jednostavno raditi sa našim institucijama pa se dešavaju i neke manje ugodne situacije kakvih smo imali, recimo, sa Poreznom upravom, ali ima i svijetlih primjera kakav je BH Pošta sa kojom sarađujemo. Što se tiče podrške države kao što smo već spomenuli, bili smo učesnici projekta podrše pokretanja malih biznisa koje je finansiralo Ministarstvo privrede KS, a provodila Privredna komora KS", priča Nejra za kraj.


Fotoprilog


Tagovi

Sherbetlook Nejra Lepić Salkić Sokovi Prerada voća Jakub Salkić Direktna prodaja


Autorica

Nataša Tomić

Više [+]

Master student poljoprivrede i novinar iz hobija.

Izdvojeni tekstovi

KLUB

Kako vi zovete ovo !? Dosta se koriste u islamskoj tradiciji u mjesecu Ramazanu !