Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Bilećka mljekara
  • 16.01.2024. 15:00

Nenad Vukoje, čovjek od izazova: Pađeni ide na američko tržište, pa na još jedan kontinent?

Proizvodi koji će se izvoziti namijenjeni su kupcima sa naših prostora koji žive "preko bare".

Foto: Screenshot/YouTube
  • 244
  • 70
  • 0

Bilećka mljekara "Pađeni" od ove godine bi trebala početi izvoz proizvoda na američko tržište. Iza njih je jednogodišnji proceduralni proces u pribavljanju potrebnih dozvola, čiji kraj očekuju uskoro, a to znači da će se njihovi proizvodi naći na policama američkih marketa. Potvrdio je u razgovoru za Agroklub, vlasnik ove mljekare, Nenad Vukoje i dodao kako je riječ o dugotrajnoj proceduri jer se moraju ispuniti uslovi koje traži američka strana.

U ovaj posao su krenuli kao kompanija preko uvoznika koji radi za Ameriku.

Tradicionalni proizvodi

Proizvodi koji će se izvoziti namijenjeni su kupcima sa naših prostora koji žive "preko bare".

"Idemo ciljano da izvozimo naše tradicionalne proizvode, kao što su kajmak, kajmak i sir iz mješine i slično, odnosno oni koji su interesantni i imaju dobru cijenu da bi se isplatio avionski prijevoz. Mislim da je realno očekivati da se to krenuti ove godine jer već smo godinu dana potrošili na pripreme", rekao je Vukoje za Agroklub.

Kako se sve bazira na sirovini, a "Pađeni" već izvozi u 15-tak zemalja u Evropskoj uniji i okruženju, pitali smo ga i da li očekuje povećanu proizvodnju mlijeka svojih kooperanata budući da širi poslovanje.

"Pretpostavke su da ćemo imati više sirovine nego prošle godine, moramo se orijentirati tako da našu preradu prilagodimo tim količinama. Proizvodnju je potrebno uskladiti sa puno faktora. Naša je procjena da ćemo uspjeti nabaviti oko 10 procenata više sirovine nego lani", kaže Vukoje.

Novi izazovi

Kada je riječ o probijanju na američko tržište, dodaje kako nije riječ o nekim značajnim količinama koje će trenutno biti od velike važnosti za poslovanje, ali je za bilećku mljekaru ovo veliki izazov.

"Ne mislim da će to što ćemo raditi za Ameriku donijeti neki značajan rast u poslovnom smislu, ali tu je mogućnost da imamo nešto što drugi nemaju. Pokušat ćemo i za Australiju da napravimo neku projekciju, čisto iz radoznalosti i nekih drugih stvari", otkriva naš sagovornik.

A, na konstataciju da bi se njihovi proizvodi mogli svidjeti i rođenim Amerikancima, odgovara:

"Mora svako da oproba i da se uvjeri da je to ono što organizam traži. Inače po prirodi volim izazove iako ja imam godina", završava Vukoje u pozitivnom tonu.


Tagovi

Mljekara Pađeni Nenad Vukoje Američko tržište Tradicionalni proizvodi Izvoz u Ameriku


Autorica

Selma Mujić

Više [+]

Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.