Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Prirodni sokovi
  • 24.02.2021. 12:00
  • Sarajevo kanton, Federacija Bosne i Hercegovine, Tarčin

Ahmet Sejdić: Naši sokovi su produkt samo voća ili povrća

Prije deset godina pokrenuo je proizvodnju prirodnih, cijeđenih sokova bez ikakvih aditiva, konzervansa, šećera i vode. Danas su prepoznatljivi ne samo na domaćem, nego i na inostranom tržištu, a u ponudi ima tri različita programa.

Foto: Arhiva Ahmeta Sejdića
  • 700
  • 104
  • 1

Sve češće čujemo da se neko odlučio da proizvodi ili uzgaja zdravu hranu za svoju porodicu i da taj hobi kasnije pretvori u uspješan posao. Tako je i Ahmet Sejdić, prije svega počeo sa proizvodnjom prirodnih sokova za svoje vlastite potrebe, a sada važi za jednog od najpoznatijih proizvođača na području Bosne i Hercegovine.

Prije petnaestak godina počeo je ubirati plodove iz svog voćnjaka i prerađivati ih. Radio je to za svoju porodicu, prijatelje i rođake i isprobavao okuse.

"Iz hobija sam pravio sokove za svoje potrebe i razvijao recepture, vremenom sam bio sve sigurniji da ću pokrenuti proizvodnju zdrave hrane u tom segmentu. Od samog početka sam vjerovao da mogu uspjeti u ovom poslu i mogu reći da i jesam uspio", kaže za Agroklub Sejdić i dodaje da su njihovi sokovi prepoznatljivi na tržištu. Reakcije koje dobijaju od kupaca više su nego pozitivne, a kvalitet se uvijek istakne. 

Kod nas slaba ponuda zdravih namirnica

Kako kaže, najveća podrška bila mu je porodica, koja ga je i motivisala da počne sa ovom proizvodnjom. S obzirom da nisu mogli pronaći potpuno prirodne voćne napitke, Ahmet je tu vidio svoju šansu. Svjestan je da ljudi sve više tragaju za prirodnim i zdravim namirnicama, kojih na našem tržištu i nema baš puno.

"Svi smo se već tada trudili da konzumiramo takozvanu zdravu hranu, ali kada je riječ o sokovima, nismo mogli naći ekološku varijantu, svi na tržištu bili su sa šećerom", priča nam sagovornik, inače prehrambeni tehnolog pa se iz tog razloga odlučio da ih sam pravi i nudi potencijalnim kupcima jer smatra da je glavni izvor vitamina i minerala u voću i povrću.

Proizvodnja uz nadzor stručnjaka

Nakon što je 2012. godine napustio posao, pokrenuo je vlastitu firmu pod nazivom "Kuća prirode doo", posao je rastao pa njegov zasad voća više nije bio dovoljan, te je pronašao kooperante.

"U sadašnjoj proizvodnji vrlo je mali udio voća iz mog voćnjaka u odnosu na sami početak, ali u suštini nema razlike jer svi moji kooperanti rade na način da uzgoje zdravo voće i povrće, uz nadzor agronoma", ističe.

Posao je polako proširivao

Kako je svaki put do uspjeha težak i spor, tako je i Ahmet svoj biznis polako razvijao. Ubrzo nakon registrovanja, javili su se kupci za inostrano tržište, te je bio primoran da obezbjedi bolje uslove za razvoj poslovanja, daleko od magistralne ceste i bilo kakvih zagađivača. Kupio je zemljište u selu Korča, u blizini Tarčina, gdje je napravio halu za proizvodne pogone, koju je postepeno intenzivirao. Trenutno zapošljava sedam radnika, a ove godine planira još jedno proširivanje hale i zapošljavanje još dva radnika.

"Robu plasiramo u sve tržne centre širom Bosne i Hercegovne, a prije situacije sa Covid-19 izvozili smo za Hrvatsku, Sloveniju, Švicarsku, Švedsku, Srbiju, Katar i Kosovo. Zbog situacije sa koronom i rigoroznim mjerama u EU, izvoz je znatno smanjen, ali se nadamo da će se vratiti na staro kada prođe pandemija", otkriva nam dalje planove.

Od apoteke do ugostiteljstva

Kuća prirode u ponudi ima tri različita programa. Prvi je posebno namijenjen za apoteke i specijalizirane prodavnice pod nazivom "Car prirode" i sadrži tri vrste soka - za krvnu sliku, za imunitet i za oporavak organizma. Naredni program nosi naziv "Kuća prirode - Premium" i obuhvata flaširane proizvode, u bocama od jednog i 0,75 litara, koji se prodaju u svim tržnim centrima i prodavnicama zdrave hrane u varijantama: Sok od jabuke, od kupine, borovnice, aronije, cvekle, mrkve, crne ribizle i od višnje.

Treći je namjenjen za ugostiteljstvo, odnosno, u pitanju su staklene flaše od 200 mililitara, sa ponudom soka od jabuke, šljive, višnje, naranče, ananasa, jagode, breskve i kruške.

Prirodni potencijali naše zemlje

"Razlika između naših sokova i od drugih proizvođača na tržištu - jednostavna je. Kod nas nema dodatka vode, šećera, aroma, boja, aditiva, konzervansa i drugih vještačkih materija, već samo ono što je priroda dala. Voće i povrće operemo, sameljemo, ispresujemo i iscijedimo, što znači da je u flaši isključivo produkt samo onog što uzgojimo".

U flaši isključivo produkt voća i povrća

Ahmet dodaje da je snaga Bosne i Hercegovine upravo u proizvodnji zdrave hrane jer naša zemlja obiluje prirodnim potencijalima, a na nama je samo da ih iskoristimo na pravi način.

Prema njegovim riječima, problem je što se mnogi ne upuštaju u takav rizik jer država nema sluha za našu proizvodnju. "Nije u redu da mi, domaći proizvođači imamo iste namete kao uvoznici, a zapošljavamo radnike i imamo kooperante iz BiH. Nadamo se da će se to u budućnosti riješiti u našu korist", zaključuje Sejdić.  


Fotoprilog


Tagovi

Ahmet Sejdić Kuća prirode Car prirode Kuća prirode-Premium Prirodni sokovi Zdrava hrana Prirodni potencijali Tržište


Autorica

Naila Čaušević

Više [+]

Majka dvoje djece. Po struci PR menadžer, po zanimanju poljoprivrednica.

Izdvojeni tekstovi

KLUB

U mirovini su, ali ne miruju..😊 Ana i Slavko su obnovili stari mlin, napravili mini muzej, kućice za najam i zasadili nasade žitarica, voća i povrća od kojih prave različite proizvode. Sve su to zaokružili u jednu lijepu priču koja privlač... Više [+]