Pretraga tekstova
Predložene mjere za unapređenje položaja farmera, s posebnim fokusom na proizvodnju mlijeka i mliječnih proizvoda.
Nedostatak podataka o tržištu, slaba saradnja unutar lanca vrijednosti i potreba za boljom promocijom domaćih proizvoda, ključni su izazovi pozicioniranja farmera u lancu vrijednosti ishrane, od proizvođača do potrošača, s posebnim fokusom na proizvodnju mlijeka i mliječnih proizvoda.
Pokazali su ovo rezultati konsultativnih sastanaka iz pet gradova, rečeno je na konferenciji održanoj ove sedmice u Privrednoj komori Republike Srpske, koja je okupila 40 učesnika, uključujući farmere, predstavnike institucija i nevladine organizacije, saopćila je Mreža za ruralni razvoj BiH.
Učesnici su predložili mjere za unapređenje položaja farmera, među kojima su jačanje statističkog sistema, promocija lokalnih proizvoda, podrška udruživanju proizvođača i izmjene zakonskih regulative, te bolja saradanja i uvezivanje s nadležnim institucijama.
Zadruge: Imamo poticaje, ali i nelojalnu konkurenciju, nedovoljne kapitalne investicije
Konferencija je označila važan korak ka osnaživanju farmera i njihovom boljem pozicioniranju na tržištu, a organizatori su najavili nastavak rada na implementaciji predloženih mjera.
Tagovi
Pozicioniranje farmera Ključni izazovi Proizvodnja mlijeka Mreža za ruralni razvoj BiH
Autorica
Više [+]
Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
Mladim poljoprivrednicima u Bijeljini uručen 21 Belarus traktor, , uz subvenciju od 60 posto.