Ove godine, Fendtovi trgovci u 10 evropskih zemalja najzadovoljniji su ukupnom ocjenom učinka svog branda, a ona iznosi 14,4. U prošlogodišnjem DSI istraživanju, Fendt i Kubota vodili su sa prosječnom ocjenom 14,5.
Na nedavno održanom sajmu Agritechnica, u njemačkom Hannoveru, predstavljeni su rezultati istraživanja koje provodi CLIMMAR, Međunarodna mreža distributera poljoprivrednih strojeva i opreme. Rezultat ovogodišnjeg istraživanja je pokazalo kako raste indeks zadovoljstva prodavača traktora.
Erik Hogervorst, predsjednik međunarodne mreže distributera poljoprivrednih strojeva i opreme CLIMMAR, na nedavno održanom sajmu Agritechnica predstavio je rezultate indeksa zadovoljstva prodavača, Dealer Satisfaction Index (DSI) za 2019. godinu.
U ovom 9. izdanju DSI-ja učestvovalo je deset zemalja: Austrija, Belgija, Danska, Francuska, Njemačka, Velika Britanija, Mađarska, Italija, Nizozemska i Poljska.
Ove je godine anketu ispunilo 1.077 dilera, što je povećanje od 35% u odnosu na godinu ranije kada ih je u istraživanju učestvovalo 797. Hogervorst ističe kako su na povećanje broja učesnika uticala dva faktora. Ovogodišnje je istraživanje poslano u aprilu umjesto u junu, a kao drugo, u puno većem obimu su se uključili trgovci SDF grupe (Same i Deutz-Fahr trgovci).
U rezultatima su navedeni svi dobavljači / brendovi traktora koji se ocjenjuju u najmanje četiri zemlje. Godišnja DSI anketa mjeri kvalitet odnosa između dobavljača traktora i njihovih dilera na 14 faktora: imidž branda i uticaj; marketing traktora; marketing rezervnih dijelova; postprodajna usluga i jamstvo; računalne usluge; materijal za podršku i oglašavanje proizvoda; dministracija i uvjeti plaćanja; trening; uprava; odnosi s trgovcem proizvođača; doprinos profitabilnosti; poboljšanje; ponude za financiranje; zaštita od krađe.
Ukupni prosjek svih kombiniranih faktora, porastao je za 0,4 boda na 13,1 bod (2018: 12,7 bodova, 2017: 12,6 bodova, 2016: 12,6 bodova, 2015: 12,4 bodova). To znači da su evropski trgovci, u prosjeku, malo zadovoljniji radom svojih dobavljača traktora i da je zadnjih godina primjetan trend rasta.
"Koliko CLIMMAR cijeni i vrednuje porast ukupnog prosjeka branda sa 0,4 boda, pri čemu su John Deere, Same, Deutz-Fahr, Claas i Massey Ferguson pokazali povećano zadovoljstvo u usporedbi s rezultatima DSI-ja za 2018., žao nam je i zbog toga što su dileri traktora Fendt, Kubota, Valtra i New Holland manje zadovoljni nego lani", piše u svome izvješću CLIMMAR. Istraživanje je pokazalo kako Case IH ostaje na istoj razini u usporedbi sa 2018. godinom.
Naime, ove godine, Fendtovi trgovci u 10 evropskih zemalja najzadovoljniji su ukupnom ocjenom učinka svog branda, a ona iznosi 14,4. U prošlogodišnjem DSI istraživanju, Fendt i Kubota vodili su sa prosječnom ocjenom 14,5.
U usporedbi sa prosjekom prošle godine, možemo zaključiti da je došlo do značajnog pozitivnog razvoja:
"S druge strane, imidž branda i uticaj (+0,2) te doprinos profitabilnosti (+0,1) pokazuju najslabiji napredak i to se može smatrati nezadovoljavajućim razvojem. Unatoč tome, svih 14 evaluiranih aspekata pokazuju pozitivne pomake i trendove", pojašnjavaju u CLIMMAR-u te zaključuju kako su zadovoljni zbog općih poboljšanja, ali također ohrabruju i potiču dobavljače traktora da poboljšaju svoje performanse.
"Želimo nastaviti postojeći dijalog sa dobavljačima traktora kako bismo težili daljnjem povećanju zadovoljstva prodavača u 2020. godini."
Tagovi
Autorica
60
Glasova: 27
Da 45,0%
Glasova: 23
Ne 38,3%
Glasova: 10
Ne zanima me ni rad ni nedjelja 16,7%