Pretraga tekstova
Glavni prioriteti ostaju isti - podmlađivanje članstva i edukacija pčelara
Višegradski pčelari u ovoj godini planiraju započeti brendiranje meda, kako bi zaštitili kvalitet. Kako se moglo čuti na predavanju o temi "Savremeni pristupi autentičnosti, deklarisanju i brendiranju pčelinjih proizvoda", koje je u ovom gradu održala profesorica Lejla Biber, patvorenje meda ozbiljan je problem, kako u BiH, tako i u svijetu.
"Istraživanja pokazuju da se čak 70 od 100 uzoraka meda pokaže kao falsifikat", rekla je Biber, dodajući da je brendiranje ključan korak u zaštiti proizvođača i kupaca.
Predavanje je upriličeno nakon godišnje skupštine Udruženja pčelara "Višegrad" na kojoj su sumirani rezultati rada u prošloj godini i usvojeni planovi za 2025.
Predsjednik Udruženja, Aleksandar Masal rekao je da je protekla godina bila izuzetno uspješna, posebno naglasivši značaj Međunarodnog sajma meda i pčelarske opreme, koji će i ove godine biti održan krajem avgusta.
"Naši glavni prioriteti ostaju isti - podmlađivanje članstva i edukacija pčelara u okviru predavanja vrhunskih stručnjaka", istakao je Masal.
Prekomjerno rojenje pčela problem sa kojima su se susreli višegradski pčelari
On je dodao da se na ovogodišnjem sajmu očekuje učešće velikog broja pčelara iz Višegrada i regiona, te da će u okviru manifestacije biti održana predavanja dva profesora iz Italije. Skupštini pčelara i predavanju, osim domaćina iz Višegrada, prisustvovali su i gosti iz Rudog, Užica, Foče, Priboja i Prijepolja.
Tagovi
Višegradski pčelari Brendiranje meda Zaštita kvaliteta Lejla Biber Aleksandar Masal
Autorica
Više [+]
Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!