Pretraga tekstova
Američki Institut za pivo zatražio je od proizvođača da na etiketama bude više informacija o tome od čega se sastoji svako pivo.
Američki Institut za pivo zatražio je od proizvođača da na etiketama bude više informacija o tome od čega se sastoji svako pivo. Točnije, da osim na etiketama, više pojedinosti o sastojcima objave i na pakiranjima te web stranicama i to o kalorijama, ugljikohidratima, bjelančevinama, masti te postotku alkohola.
Također, potrebno je navesti i godinu proizvodnje piva, a sve te podatke potrošač bi mogao doznati čak i putem QR koda, navodi Institut.
Suglasnost oko objave svih informacija trebala bi se donijeti na dobrovoljnoj osnovi, a nadaju se da će takvo obilježavanje zaživjeti najkasnije do 2020. Institut za pivo, kao i tvrtke članice vjeruju da je to korak unaprijed koji pokazuje njihovu predanost kvaliteti i transparentnosti.
"Pivo je najpopularnije alkoholno piće u SAD-u i vjerujem da će pivovare kao i uvoznici prihvatiti navesti sve sastojke na svom proizvodu. Osiguravanjem korisnih informacija pojačat će se i prava potrošača pri izboru piva", rekao je predsjednik Uprave Instituta za pivo, Jim McGreevy.
Potrošači u Americi žele znati više o proizvodima koje kupuju. Potvrđuje to i nedavna anketa koja je pokazala da čak 72% ljubitelja piva smatra važnim pročitati sastojke proizvoda koji kupuju.
Foto: pictore/Bigstockphoto
Tagovi
Pivo Označavanje Kvaliteta Etiketa Alkohol Masti
Autorica
Više [+]
Diplomirani agronom s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu. Urednica je portala Agroklub i donosi najnovije vijesti iz svijeta poljoprivrede.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!