Pretraga tekstova
Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice.
Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom "Pojedimo deficit!" u okviru koje promoviraju domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu. Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima "Bingo" širom BiH.
"USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH, a između ostalog je cilj podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice", poručuju iz USAID/Sweden FARMA II.
Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice. Kao partner u ovim aktivnostima, kompanija "Bingo" je prepoznala značaj promocije i jačanja domaće privrede, a proizvođači očekuju da se promocije prošire i na druge gradove i tržne centre širom zemlje.
Tagovi
Domaći proizvodi Pojedimo deficit Domaći proizvođači
Autorica
Više [+]
Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
poceo otkup jedne od najcijenjenih gljiva među beračima iste.
tekst- soon :)
Jasmin Hodžić
prije 2 tjedna
Slažem se za ukus, a na tom području ih ima najviše na našem kantonu ! 😇 Slažem se za ukus, a na tom području ih ima najviše na našem kantonu ! 😇
Danijela Plavšić
prije 2 tjedna
Smčak, šmrljci...kako sam samo slabo oko imala nekad 80-tih tražeći ih u selima po dno Vlašića, dok rodica pronađe pet ja tek jednu, a tek ukus Više [+] mmm...meni su sve gljive ljepše od bilo kog pečenja...prava gljivarka :)