Pretraga tekstova
Dobar primjer proizvodnje domaćeg meda je kompanija Košnica koja razvija novi model uvezivanja pčelara iz cijele zemlje, a konačni cilj je unapređenje proizvodnje i jačanje brenda domaćeg meda.
Pčelarstvo, proizvodnja meda i drugih pčelinjih proizvoda sve je popularnija iako se današnji pčelari susreću s mnogim izazovima, od klimatskih promjena do različitih bolesti pčela.
Uporni u korištenju potencijala koje naša zemlja daje, pčelari sve više sarađuju što je danas olakšano zbog društvenih mreža i drugih komunikacijskih kanala.
Dobar primjer proizvodnje domaćeg meda je kompanija Košnica iz Gradiške koja razvija novi model uvezivanja pčelara iz cijele zemlje, a konačni cilj je unapređenje proizvodnje i jačanje brenda domaćeg meda, kako bi se u budućnosti moglo razmišljati o izlasku na tržišta Evropske unije, navodi Oslobođenje.
"Pokrenuli smo posao još 2005. s ciljem da kroz savjetodavstvo u pčelarstvu pružimo podršku pčelarima na terenu. Danas radimo sa pčelarima iz cijele regije, kroz osiguranje i nabavku pčelarske opreme, pribora i gotovih pčelinjih proizvoda. Želja nam je da zdravo hranimo svoj narod, da pomognemo razvoju našeg kraja i nadam se da smo po tome već i prepoznati", kaže Goran Mirjanić, vlasnik kompanije Košnica i docent na Poljoprivrednom fakultetu u Banjoj Luci, koji je pčelar praktičar još od 1995.
Registracija za pčelare se ne plaća, a kazne za neregistrirane do 1.500 KM
Pčelari u Gradiški, ali i u cijeloj BiH žele raditi na razvoju proizvodnje, širenju mreže i osiguranju veće prepoznatljivosti njihovog meda.
"Želimo uspostaviti jače kooperativne odnose sa pčelarima, te kroz brend Med medeni Košnica osigurati plasman svih gotovih pčelinjih proizvoda i uslužno pakovanje. Tako ćemo zajedničke proizvode pod istim brendom plasirati širom zemlje. Nakon toga nam je izazov tržište Evropske unije, a vrijeme za izbirljiva strana tržišta tek dolazi, kada kroz jedinstven strateški pristup podignemo svijest o kvalitetu meda iz Bosne i Hercegovine", zaključuje Mirjanić koji je istaknuo važnost saradnje sa USAID/Sweden FARMA II projektom, kroz koji je osigurano unapređenje pčelarstva i uvođenje savremenih praksi i tehnologija.
Tagovi
Umrežavanje pčelara Brendiranje Med medeni Košnica Goran Mirjanić
Autorica
Više [+]
Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!