Zadnje aktivnosti

Poslednje aktivnosti korisnika mogu videti samo registrovani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu videti samo registrovani korisnici.
Za kompletne funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Novosadski salon vina 2018
  • 26.04.2018. 10:00

Vinarija Do kraja sveta: Duša vina je stvorena u vinogradu

Koviljska vinarija Do kraja sveta dušu svojih vina stvara u okolini Leskovca, Bujanovca i na padinama Fruške gore.

Foto: Vedran Stapić
  • 558
  • 40
  • 0

Relativno nova vinarija Do kraja sveta, osnovana 2004. godine, bila je predstavnica Kovilja na prvom Novosadskom salonu vina. Osam različitih etiketa stiglo je sa njihovih vinograda, a najprodavaniji je merlo (merlot), koga inače ima malo u Srbiji. On je prvi povratak ove vinarije čistoj sorti, a takođe i prvi u Srbiji, kada je reč o malim podrumima. 

"Merlo je naš adut od osnivanja, ali naše najbolje vino je sovinjon blan (sauvignon blanc), snažan, karakteristične arome. Ujedno je i komercijalan, a ni cena mu nije specijalno velika. Mi imamo 250.000 litara vina i pravimo ih tako da budu prilično komercijalna", kaže Tanja Drakulić (naslovna fotografija, levo).

Vino je živo biće, a duša mu je stvorena u vinogradu

Vinogradi se nalaze u Živkovu, kod Leskovca, u Rakovcu, kod Bujanovca (25 ha sopstvenih) i u Berkasovu na Fruškoj Gori (37 ha kooperacije). Moto kojim se ovi vinari vode je: "Vino je živo biće, a duša mu je stvorena u vinogradu".  Vina koja prave, osim pomenutih, su Mlad mesec - belo, Mlad mesec - crveno, Šansa, Aura, Šardone (Chardonnay), Kaberne sovinjon (Cabernet sauvignon). Mogu se pronaći u restoranima i hotelima, a pojedine marke i u određenim trgovačkim lancima.

Mlad mesec
Vinarija proizvodi 250.000 litara vina (Facebook / Podrum Do Kraja Sveta)

Prijateljski odnos sa kupcima

Drakulićeva sajmove vina vidi kao važne za vinsku kulturu, gde mogu da se uporede različita vina, ali i da se podigne nivo znanja, koje uvek može da bude bolje. Ipak, smatra da ovakvim manifestacijama nedostaje komercijalni karakter"Ulažemo mnogo napora u promociju, a imamo takvu politiku da vlasnici direktno nose vino kod kupaca, pa postižemo dobar odnos sa svima njima i dobru prodaju. Nemamo komercijaliste, nego negujemo prijateljski odnos", kaže ona.


Tagovi

Do kraja sveta Kovilj Merlot Sauvignon Blanc Tanja Drakulić Mlad mesec


Autorka

Aleksandra Kekić

Više [+]

Urednik portala, diplomirani novinar i ljubitelj prirode. Omiljena izreka: Ko sme taj može, ko ne zna za strah, taj ide napred.

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Da li ste probali slatko od ljubičice? Znate li koliko je hiljada cvetova potrebno za jednu teglicu? Uskoro na Agroklub-u