Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Hrvatska turistička zajednica
  • 12.07.2018. 15:00

Spremajte imanja, pripremite ležajeve - turisti stižu!

Hrvatska turistička zajednica kreirala je skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem su ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. I srušili internet!

Foto: HTZ
  • 1.812
  • 151
  • 0

Spremajte imanja, pripremite ležajeve jer turisti sigurno stižu! I ne samo na morska odredišta. Naime, kako se pohvalila Hrvatska turistička zajednica, dosadašnji odlični nastupi hrvatske nogometne reprezentacije značajno su pridonijeli promociji Hrvatske, ne samo kao turističke destinacije, nego kao zemlje u cjelini, a vrhunac promotivnih efekata sinoćnji je ulazak Hrvatske u finale Svjetskog nogometnog prvenstva. 

"Prilikom provedbe jučerašnje mini kampanje na YouTube kanalu korištene su geolokacije te je fokus uoči i za vrijeme utakmice bio na području oko stadiona Luznhiki, a nakon utakmice na cijelom području Moskve. Tom je prilikom skraćena verzija promotivnog videa pogledana preko 250.000 puta, a nakon hrvatske pobjede i ulaska u finale "view rate“ videa porastao je za 161%. Kampanja se provodila i na Facebooku s fokusom na stadion Luznhiki, a promotivni video je tijekom i nakon utakmice ostvario odličnih 74.000 pregleda", hvali se HTZ. 

Na Twitteru je ostvareno preko 2 milijuna impresija, a putem ove društvene mreže zaprimljeno je preko tisuću čestitki i poruka podrške. Odlične rezultate bilježi i globalna Facebook stranica HTZ-a na kojoj je postove vidjelo više od nekoliko milijuna ljudi, a odlične rezultate bilježe i Facebook stranice za tržišta Poljske, Njemačke i Italije. Vidljivost postova od milijun ljudi u jednom danu ostvarena je na i društvenoj mreži Instagram.

"Ulazak Hrvatske u finale nogometnog prvenstva povijesni je rezultat koji je našu zemlju stavio u fokus svjetske javnosti. Ovo je izuzetna prilika za dodatne promotivne aktivnosti. Kreirali smo skraćenu verziju promotivnog spota Ambasadori hrvatskog turizma u kojem smo ostavili samo one kadrove u kojima se pojavljuju hrvatski nogometaši. Spot je za vrijeme i nakon utakmice s Engleskom fantastično prihvaćen. Pozitivni promotivni efekti vidljivi su i na web strancima HTZ-a, gdje bilježimo porast posjeta od 250% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Najveća posjećenost stranica bilježi se s tržišta Italije, SAD-a, Rusije, Indije, Njemačke, UK-a, Francuske, Poljske i Nizozemske“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Video pogledajte ovdje. 


Fotoprilog


Tagovi

HTZ Nogometna reprezentacija Hrvatska SP Rusija


Autorica

Željka Rački-Kristić

Više [+]

Diplomirana inženjerka poljoprivrede s dva desetljeća dugim iskustvom u novinarstvu, od lokalnih medija preko Večernjeg lista do uređivanja portala civilnih udruga. Urednica je portala Agroklub, predsjednica ogranka dopisnika HND-a, zamjenica predsjednika Županijskog vijeća HND-a te članica Međunarodne udruge agrarnih novinara (IFAJ).

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Čestitamo vam Međunarodni dan mrkve!
Skoro da smo zaboravili na kraljicu mrkvicu, najvažniji sastojak svakog poštenog čušpajza.
Foto: Depositphotos/nblxer