Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Okus Mostara
  • 04.12.2025. 14:00
  • Hercegovačko-neretvanski kanton, Federacija Bosne i Hercegovine, Mostar

Kako autohtoni proizvodi mogu produžiti boravak turista?

Ako želimo da posjetioci ostanu duže od nekoliko sati, onda moraju imati šta probati, ponijeti i ispričati.

Kako autohtoni proizvodi mogu produžiti boravak turista?
Foto: Shutterstock/El Choclo
46
0
0

Zaštita i standardizacija autohtonih hercegovačkih proizvoda, te njihovo povezivanje s modernom turističkom ponudom Mostara, bit će u središtu okruglog stola "Okus Mostara" koji će biti održan u petak, 5. decembra, od 16:30 do 18:30 sati u prostoru Code Hub-a Mostar.

Događaj je jedan od početnih koraka u realizaciji preporuka Građanske skupštine koje se odnose na jačanje turističke infrastrukture, produženje boravka posjetilaca i unapređenje digitalnog informiranja.

Zaštita i brendiranje

U fokusu skupa je razmatranje kako zaštita, standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda mogu postati snažan alat za unapređenje turističke ponude Mostara, naročito u segmentima gastronomije, ruralnog turizma i eno-gastro ruta.

Učesnici će imati priliku čuti stručna pojašnjenja o EU sistemima geografskih oznaka (PGI/PDO) te o značaju ovih standarda za male proizvođače i HoReCa sektor.

Bit će predstavljeni potencijali nekoliko hercegovačkih autohtonih proizvoda, među kojima su žilavka, blatina, smokvenjak, sir iz mijeha, hercegovački med, raštika i šipak. Očekuje se da učesnici definiraju od tri do pet prioriteta za njihovo daljnje brendiranje i proces certifikacije.

BiH dobila uređaj za otkrivanje patvorina vina, maslinovih ulja i meda

Organizatori ističu da razvoj autentične gastronomske i ruralne ponude ima ključnu ulogu u produženju boravka posjetilaca u Mostaru.

"Ako želimo da posjetioci ostanu u Mostaru duže od nekoliko sati, moraju imati šta probati, ponijeti i ispričati. Autohtoni proizvodi čine jezgro takvog iskustva", poruka je koja sažima suštinu ovog događaja.

Tri segmenta u fokusu

Okrugli sto će okupiti oko 20 učesnika, među kojima su proizvođači hrane i pića, predstavnici ugostiteljskog sektora, turističke agencije i vodiči, akademska zajednica, nadležne institucije, diplomatska predstavništva te lokalni mediji.

Diskusija će biti vođena kroz tri tematska segmenta:

  • Autohtoni proizvodi i geografske oznake – trenutni položaj Mostara
  • Turizam i priča o proizvodu – kako produžiti boravak i povećati potrošnju posjetilaca?
  • Podrška i naredni koraci – preporuke za Grad Mostar i partnere u 2025. godini

Tagovi

Okus Mostara Okrugli sto Autohtoni proizvodi Zaštita i brendiranje


Autorica

Selma Mujić

Više [+]

Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.