Pretraga tekstova
USAID i Catalyze su objavili javni poziv za program "Žene u izvozu hrane", kojim će podržati 11 ženskih kompanija u prehrambenoj industriji iz zemalja Zapadnog Balkana
 
        Kompanije u prehrambenoj industriji iz BiH čije vlasnice, osnivači ili rukovodioci su žene, mogu se prijaviti za unapređenje prodaje njihovih proizvoda na tržištu Sjedinjenih Američkih Država.
USAID i Catalyze su objavili javni poziv za program "Žene u izvozu hrane", kojim će podržati 11 ženskih kompanija u prehrambenoj industriji iz zemalja Zapadnog Balkana. Odabrane kompanije će dobiti kompletnu podršku u pripremi i realizaciji izvoza, prodaji i distribuciji u SAD.
Filly Foods Inc. koja sprovodi program je specijalizovana za prodaju etno, visoko-kvalitetne hrane sa sjedištem u Vašingtonu DC. Ona će u okviru svoje platforme za elektronsku prodaju hrane kreirati posebnu kategoriju za proizvode žena preduzetnica i plasman na online kanalima kao što su Amazon i Walmart, i na taj način doprinijeti boljoj vidljivosti, promociji i prodaji ovih proizvoda.
Aktivnost se realizuje uz podršku regionalnog CATALYZE Programa za podsticanje rasta i razvoja malih i srednjih preduzeća (MSP), uz finansijska sredstva Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID).
Za više informacija o projektu upiti se mogu slati na e-mail adresu wexportfood@fillyfoods.com.
Konkurs je otvoren do 3. oktobra 2022. godine.
Tagovi
Žene Prehrambena industrija Žene u izvozu hrane USAID Catalyze Tržište Izvoz
Autorica
Više [+]
Diplomirani žurnalista i digitalni marketing menadžer, s višegodišnjim iskustvom u tv i web novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
 Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                
                
                
                    Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                     Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                
                
                
                    Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                     Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                
                
                
                    Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                     Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                
                
                
                    Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                    Glamočki Kovačević krompir - ove godine 80 tona. Cijene su 1 KM/kg za količine od tone, za maloprodaju 1,50 KM, a sjemenski 2 KM/kg.
 
