Pretraga tekstova
Kineska trgovačka platforma Tmall Fresh iz Alibaba Grupe počinje s plasmanom proizvoda GlobalGAP proizvođača.
 
        Tmall Fresh i GLOBALG.A.P. najavili su zajedničko djelovanje na tržištu prehrambenih proizvoda.
Od sada, Tmall Fresh, koji se nalazi unutar Alibaba grupe, dobavljat će svježe proizvode od poljoprivrednika koji su certificirani unutar GlobalGAP sustava. Ovaj trgovački online sustav će omogućiti proizvodima ulazak na rastuće kinesko tržište.
Tmall.com je platforma za kvalitetu, brendirane proizvode koji su sve više zanimljivi sofisticiranim kineskim potrošačima te je naposjećeniji trgovački online lanac u svijetu.
Alibaba.com lansirana je 1999. godine i vodeća je platforma za globalnu trgovinu na veliko. Na raspolaganju je milionima kupaca i dobavljača diljem svijeta. Alibaba.com donosi stotine miliona proizvoda potrošačima u preko 40 različitih kategorija, uključujući elektroniku, strojeve i odjeću. Kupci ovih proizvoda dolaze iz 190+ zemalja i regija i razmjenjuju na hiljade poruka s dobavljačima svakodnevno.
Misija Alibaba Grupe je olakšati poslovanje diljem svijeta. Tvrtka cilja na izgradnju buduće infrastrukture trgovanja.
Tmall je suradnik Alibaba Grupe i treća po redu kineska platforma za brendove i trgovce. Lansiran još 2008., Tmall.com je posvećen "premium shopping" iskustvu za sve sofisticiranije kineske potrošače u potrazi za TOP proizvodima. Velik broj međunarodnih i kineskih brendova i trgovaca postavili su svoje proizvode na Tmall.com. Prema podacima iResearch-a, Tmall.com je u 2015. bila treća po redu kineska platforma za brendove i trgovce u smislu mjesečno aktivnih korisnika.
Tmall ima preko 400 miliona kupaca, više od 50.000 trgovaca i preko 70.000 brendova.
Foto: bigstockphoto.com, Jale Ibrak
Tagovi
Autorica
Više [+]
Ivana je urednica na Agroklub portalu. "Vaša uvjerenja ne čine vas boljom osobom. Djelovanje čini."
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
 Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                
                
                
                    Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                     Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                
                
                
                    Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                     Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                
                
                
                    Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                     Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                
                
                
                    Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                    Ako slika govori tisucu rijeci, ne znam koji je ovdje broj potreban ... "Starry Night" Visoko
 
