Pretraga tekstova
Gotovo polovica ispitanika rekla je da bi izbjegla kupiti hranu koja sadrži GMO, a trećina da ne žele podržati tvrtke koje koriste GMO u svojim proizvodima.
 
        Nakon više od 20 godina genetskog inženjeringa u poljoprivredi, potrošači su i dalje skeptični prema genetski modificiranoj hrani, pokazala je najnovija studija sa Sveučilišta Washington u St. Louisu.
Sydney Scott, asistent i glavni autor ovoga rada kaže kako ljudi imaju tendenciju doživljavati prirodno kao svet, a GMO hrana krši tu prirodnost, piše FoodDive.
U studiji se navodi kako ova pojava ne objašnjava zašto kupci nemaju problema s procesuiranom hranom, ali istovremeno imaju s jabukama koje su genetski izmijenjene tako da ne posmeđe. "Čini se da potrošači misle kako nije uredu probiti DNA. Ljudima se to gadi i puno se brinu o tome", kaže Scott.
Sve se ovo događa unatoč činjenici što se gotovo polovica američkog zemljišta, odnosno 12% ukupne svjetske obradive površine koristi za uzgoj GMO usjeva.
Gotovo polovica ispitanika rekla je da bi izbjegla kupiti hranu koja sadrži GMO, a trećina da ne žele podržati tvrtke koje koriste GMO u svojim proizvodima. Kada je slična studija objavljena 2011. godine, samo je 15% ispitanika reklo kako će radije izbjeći GMO.
Ovaj trend, naravno, utječe i na same proizvođače pa neki od njih ukidaju genetski modificirane sastojke u svojim proizvodima. Bude li se ovaj trend nastavio, vrlo je vjerojatno da će puno više proizvođača izbaciti GMO iz svojim proizvoda.
Druge tvrtke tvrde kako edukacija potrošača o GMO sastojcima ima više smisla nego izbacivanje. Proizvođači robnih marki koje sadrže GMO kažu da njihovi kupci vole njihovu hranu takva kakva jest - sve dok ih potrošači educiraju o upotrebi GMO-a i kako može poboljšati hranu.
Tagovi
Autorica
Više [+]
Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
 Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                
                
                
                    Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                     Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                
                
                
                    Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                     Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                
                
                
                    Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                     Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                
                
                
                    Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                    Počeo je trodnevni sajam "Jesen u Visokom". Više od 60 izlagača stiglo je iz svih krajeva BIH.
 
