Pretraga tekstova
EU je prošle godine proizvela 3,1 milijardu litara sladoleda što je uvećanje za 3 posto u odnosu na 2020.
 
        Sladoled je jedna od omiljenih poslastica, i to ne samo ljeti.
U 2021. godini proizvedeno je više od 3,1 milijarde litara sladoleda, pokazuju podaci Statističkog ureda Evropske unije. To je povećanje od 4 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Izvoz za isti period u zemlje, koje nisu članice Unije, je iznosio 254 miliona kilograma sladoleda čija je ukupna vrijednost bila 850 miliona eura.
Uvoz iz zemalja koje nisu članice EU iznosio je 71 milion kilograma, a njegova vrijednost je bila 192 miliona eura. U odnosu na 2020. izvoz je povećan za 9 posto, a uvoz smanjen za 11 posto.
Prošle je godine Njemačka proizvela 614 miliona litara ove hladne poslastice i tako postala vodeći proizvođač. Slijede ju Francuska s 459 mil. l i Italija s 381 mil. l.

Njemačka je proizvela i najjeftiniji sladoled po prosječnoj cijeni od 1,4 eura/l. Ona je pak u Francuskoj iznosila 2 eura/l, a u Italiji 2,1 eura/l.
S količinom od 57 miliona kilograma Francuska je najveći izvoznik u 2021. godini, što je odgovaralo 22 posto izvoza izvan EU. Na drugom mjestu je Holandija s 38 mil. kg, odnosno 15 posto. Italija je izvezla 33 mil. kg (13%), a slijede je Njemačka s 24 mil. kg (10%) i Belgija koja je na strano tržište plasirala 23 miliona kilograma ili 9 posto.

Treba napomenuti i to da je u 2020. godini EU proizvela 160,1 miliona tona sirovog mlijeka. Od toga je 15,9 mil. t punomasnog iskorišteno za proizvodnju 2,5 mil. t sladoleda.
Tagovi
Eurostat Evropska unija Sladoled Proizvodnja Prodaja Najveći
Autorica
Više [+]
Diplomirani inženjer poljoprivrede sa dugogodišnjim iskustvom u povrćarstvu, zaljubljenik u organsku poljoprivredu i druge oblike alternativne poljoprivrede poput biodinamike i permakulture.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
 Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                
                
                
                    Janjska sela tiša nego ikada, ali s najljepšim sirom: Evo kako ga Dragica sprema
                     Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                
                
                
                    Standardizacija i brendiranje autohtonih proizvoda: Tradicija uz pečat kvaliteta
                     Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                
                
                
                    Nives Marušić Radovčić: Smeđa jaja su zdravija od bijelih, dimljeni pršut štetan? Mit, a ne istina
                     Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                
                
                
                    Biljni sir i ostale "kopije" dobijaju crvene etikete: "Nije 100% mliječni proizvod"
                     
