Najveći proizvođač sladoleda i zamrznutih proizvoda u Hrvatskoj i regiji, Ledo, otpremio je prvu pošiljku sladoleda na veliko američko tržište i time ostvario značajan iskorak u izvoznoj strategiji.
Do izvoza sladoleda došlo je temeljem sporazuma o suradnji, koji je za 2015. i 2016. godinu, zagrebački Ledo potpisao s američkim trgovačkim lancem Kroger.
O značaju ovoga posla za Ledo i Agrokor, najbolje svjedoči podatak da je Kroger drugi po veličini trgovački lanac u SAD-u i peti na svijetu te da u svojemu sastavu ima 3.400 trgovina po cijelom SAD-u. Radi se o velikoj izvoznoj šansi ove tvrtke, u sklopu koje će svoje sladolede plasirati na zahtjevno, ali i bogato američko tržište. Led će, kad su američki kupci u pitanju, probiti sladoledi na štapiću u multipaku, proizvedeni pod vlastitom premium markom ovog trgovačkog lanca nazvanoj Private Selection.
Budući da je filozofija poslovanja lanca Kroger od samih početaka utemeljena na visokoj kvaliteti ponude i sloganu: "Nikada ne prodajemo nešto što ni sami ne bismo željeli", stavljanje naših sladoleda u njihov asortiman, tim je značajnije.
U proteklih dvadesetak godina, Ledo je ostvario iznimne rezultate i vrlo visoke tržišne udjele u regiji. Ujedno je u posljednjem razdoblju, pogotovo nakon ulaska Hrvatske u EU, dodatno napravljen iskorak i na nova tržišta izvan regije. Uz rast prodaje i profita te povećanja efikasnosti zbog ekonomije obujma, učenje i stjecanje iskustva u poslovanju na međunarodnom tržištu višestruko koriste i kompaniji i svim njezinim zaposlenicima, ističe Hrvoje Kraljević, predsjednik Uprave Leda.
Osim na američkom, Ledo sladoledi iz zagrebačkih pogona, danas se mogu naći i na tržištima više od dvadeset zemalja Europe, Afrike i Azije, primjerice u Izraelu, Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Libiji i Azerbajdžanu.
Najnoviji izvoz u SAD, potvrđuje da je Ledo spreman za velike tržišne utakmice te da je ova suradnja tek početak osvajanja novih izvoznih tržišta. Ulazak na ovo američko, kao i u moćnu Krogerovu trgovačku mrežu, najveći je i potencijalno najznačajniji izvozni iskorak kompanije Ledo dosada. Dio je to ne samo poslovne strategije Leda, već i koncerna Agrokor općenito, a vezanog uz intenziviranje izvoza i što veću prisutnost njegovih proizvoda na svjetskom tržištu.
Tagovi
Autorica