Zadnje aktivnosti

Posljednje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registrirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Porodična gazdinstva
  • 14.02.2023. 18:00

Super Bowl promovira i poljoprivredu - ko je ove godine bio u reklami?

Biti predstavljen u 30 sekundi videa tokom Super Bowl-a velika je stvar. Kako su do toga došla porodična poljoprivredna gazdinstva u Illinoisu?

Super Bowl promovira i poljoprivredu - ko je ove godine bio u reklami?
Foto: YouTube/screenshot
69
24
0

Super Bowl, završnica doigravanja Nacionalne lige američkog nogometa igra se početkom svake godine, od davne 1967. i jedan je od najgledanijih sportskih događaja ne samo u SAD-u nego i na svijetu.

Održana je u nedjelju, 12. februara, a procjenjuje se da je ovaj događaj pratilo više od 208 miliona gledatelja. U prvom su planu igra, igrači kao i popularni zabavljači poput Rihanne ove godine. No, ono što je važan dio spektakla je i oglašavanje koje privlači veliku pažnju i ogroman doseg. Prema platformi Statista, oglašivači plaćaju u prosjeku sedam miliona američkih dolara za emitiranje reklame od 30 sekundi tokom prijenosa. Dakle, 233.000 dolara po sekundi.

30 sekundi o poljoprivredi

Zato je zanimljivo i hvale vrijedno da u reklamama istaknuto mjesto ima i poljoprivreda. 

Ove ju je godine predstavljala farmerska porodica iz okruga Mercer, Illinois. Chad Bell, njegova supruga Brittany i djeca Amelia i Charlie, pojavili su u reklami naziva "Korporacija" (engl. The Corporation) kako bi podigli svijest o farmama u Illinoisu.

Oni su 96%

Naime, u toj je američkoj saveznoj državi provedeno istraživanje navika potrošača koje je pokazalo da ispitanici misle da je samo 47 posto farmi u porodičnom vlasništvu, a da za ostalih 53 posto smatraju da je riječ o korporacijama. No, istina je puno drugačija. U Illinoisu je čak 96 posto farmi porodičnog karaktera. Iz ovog je istraživanja nastala i kampanja naziva "Mi smo 96%" (engl. We Are 96%) koja je ukratko predstavljena i u videu na Super Bowl-u. 

"Velika nam je čast što smo dio ove kampanje", rekao je Chad Bell, farmer šeste generacije koji, zajedno sa svojom porodicom, uzgaja svinje, kukuruz, soju i pšenicu. Kaže kako je sretan što može pomoći u promicanju malih farmera u Illinoisu. 

A kako je izgledala ova reklama, pogledajte u videu: 

 


Tagovi

Američka poljoprivreda Obiteljska gospodarstva Super Bowl Reklama Cijena reklame Američki nogomet Corporation


Autorica

Maja Celing Celić

Više [+]

Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.