Pretraga tekstova
Biti predstavljen u 30 sekundi videa tokom Super Bowl-a velika je stvar. Kako su do toga došla porodična poljoprivredna gazdinstva u Illinoisu?
Super Bowl, završnica doigravanja Nacionalne lige američkog nogometa igra se početkom svake godine, od davne 1967. i jedan je od najgledanijih sportskih događaja ne samo u SAD-u nego i na svijetu.
Održana je u nedjelju, 12. februara, a procjenjuje se da je ovaj događaj pratilo više od 208 miliona gledatelja. U prvom su planu igra, igrači kao i popularni zabavljači poput Rihanne ove godine. No, ono što je važan dio spektakla je i oglašavanje koje privlači veliku pažnju i ogroman doseg. Prema platformi Statista, oglašivači plaćaju u prosjeku sedam miliona američkih dolara za emitiranje reklame od 30 sekundi tokom prijenosa. Dakle, 233.000 dolara po sekundi.
Zato je zanimljivo i hvale vrijedno da u reklamama istaknuto mjesto ima i poljoprivreda.
Ove ju je godine predstavljala farmerska porodica iz okruga Mercer, Illinois. Chad Bell, njegova supruga Brittany i djeca Amelia i Charlie, pojavili su u reklami naziva "Korporacija" (engl. The Corporation) kako bi podigli svijest o farmama u Illinoisu.
Naime, u toj je američkoj saveznoj državi provedeno istraživanje navika potrošača koje je pokazalo da ispitanici misle da je samo 47 posto farmi u porodičnom vlasništvu, a da za ostalih 53 posto smatraju da je riječ o korporacijama. No, istina je puno drugačija. U Illinoisu je čak 96 posto farmi porodičnog karaktera. Iz ovog je istraživanja nastala i kampanja naziva "Mi smo 96%" (engl. We Are 96%) koja je ukratko predstavljena i u videu na Super Bowl-u.
"Velika nam je čast što smo dio ove kampanje", rekao je Chad Bell, farmer šeste generacije koji, zajedno sa svojom porodicom, uzgaja svinje, kukuruz, soju i pšenicu. Kaže kako je sretan što može pomoći u promicanju malih farmera u Illinoisu.
A kako je izgledala ova reklama, pogledajte u videu:
Tagovi
Američka poljoprivreda Obiteljska gospodarstva Super Bowl Reklama Cijena reklame Američki nogomet Corporation
Autorica
Više [+]
Hobi vrtlarica i zaljubljenica u prirodu s dugogodišnjim iskustvom u novinarstvu.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!