Pretraga tekstova
Poslije mnogo godina istraživanja i razvoja u oblasti elektrifikacije pronađeno visoko izdržljivo rješenje koje nudi kontinuirano varijabilni prijenos u klasi snage iznad 400 KS
John Deere, proizvođač poljoprivredne mehanizacije, predstavlja prvi 8R 410 s elektromehaničkim prenosom snage. Novitet eAutoPowr Transmission, varijabilni mjenjač, dostupan je za tri konfiguracije strojeva: 8R, 8RT i 8RX modela s točkovima. Ovo je značajan korak ka elektrifikaciji razvijenoj u partnerstvu sa Joskinom. Radi se o potpuno novom konceptu mjenjača, koji uključuje električnu utičnicu za opremu, a nagrađen je zlatnom medaljom od strane DLG (Njemačko poljoprivredno društvo) na Agritechnica 2019. Ne napajaju ga baterije kao električni automobil, već dizel-električni motor i generator.
U saopštenju za javnost John Deere ne daje još nikakve informacije o cijeni. Upitno je hoće li traktor 8R 410 s eAutoPowr prijenosom biti isporučen u velikom broju ove godine. Naime, zbog sukoba u Ukrajini mnogi proizvođači poljoprivredne mehanizacije imaju problema u snabdijevanju sa sirovinama i komponentama.
No, ističu da je poslije mnogo godina istraživanja i razvoja u oblasti elektrifikacije pronađeno visoko izdržljivo rješenje koje nudi kontinuirano varijabilni prijenos u klasi snage iznad 400 KS koje traje duže i ima pozitivan utjecaj na ukupne performanse.
Za novi eAutoPowrTM hidraulične komponente su potpuno zamijenjene električnim. Dva elektromotora bez četkica se ne troše i trebala bi raditi bez habanja, a tvrde da je vijek trajanja pogonskog sklopa superiorniji u odnosu na bilo koji drugi koncept koji se ranije nudio u industriji. Pojednostavljeni dizajn mjenjača omogućava daljinsku tehničku dijagnozu u realnom vremenu.
Sam električni pogon je dizajniran da obezbijedi pogonsku snagu i 100kW električne energije za vanjsku opremu preko 480V trofazne promenljive frekvencije naizmjenične struje (AC). Zajedno s Joskin osovinskim pogonom, dvije osovine cisterne za gnojnicu se pokreću na električni pogon i stoga se njezina težina koristi za vuču. To znači više vuče, manje klizanja i bolju preciznost praćenja.
Prednost ovog traktora je što može pružiti optimalne performanse s manje balasta. Produktivnost se može dodatno povećati tako što će moći da rukuje većim priključcima s istim traktorom. Pomoću eDrive-a, električni pogon se aktivira kako bi se spriječilo proklizavanje kotača što omogućava sistemu da pomaže traktoru trajno ili samo u određenim situacijama, na primjer kada se kreće uzbrdo.
Nije zanemarena ni udobnost u vožnji. U kabini je nivo buke dodatno smanjen. Operatoru je omogućena precizna regulacija brzine i poboljšano ponašanje pri ubrzanju. Kod brzine do 5 km/h upravljanje je potpuno električno, a mogu se osigurati brzi i vrlo glatki prelazi.
Podsjetimo, i Fendt je nedavno najavio serijsku proizvodnju električnog Fendt e100 Vario, od 2024. godine. Istražuje i pogon na vodik za traktore u projektu H2Agrar.
Tagovi
John Deere Traktor EAutoPowr Transmisija Električni traktor Joskin
Autorica
Više [+]
Diplomirani inženjer poljoprivrede sa dugogodišnjim iskustvom u povrćarstvu, zaljubljenik u organsku poljoprivredu i druge oblike alternativne poljoprivrede poput biodinamike i permakulture.
Trenutno nema komentara. Budi prvi i komentiraj!
poceo otkup jedne od najcijenjenih gljiva među beračima iste.
tekst- soon :)
Jasmin Hodžić
prije 2 tjedna
Slažem se za ukus, a na tom području ih ima najviše na našem kantonu ! 😇 Slažem se za ukus, a na tom području ih ima najviše na našem kantonu ! 😇
Danijela Plavšić
prije 2 tjedna
Smčak, šmrljci...kako sam samo slabo oko imala nekad 80-tih tražeći ih u selima po dno Vlašića, dok rodica pronađe pet ja tek jednu, a tek ukus Više [+] mmm...meni su sve gljive ljepše od bilo kog pečenja...prava gljivarka :)