Zadnje aktivnosti

Zadnje aktivnosti korisnika mogu vidjeti samo registrirani korisnici.

Online korisnici

Online korisnike Agrokluba mogu vidjeti samo registirani korisnici.
Za potpune funkcionalnosti ovih servisa, prijavi se.

Promo

  • Nagrade
  • 05.12.2011.

Feravino osvojilo Grand Prix za kampanju DIKA

Grand Prix Feravina za kampanju DIKA

  • 520
  • 26
  • 0

Feravino i agencija Premisa koja je pratila cijeli projekt Zagrebu su 25.11.2011. u kategoriji GRAND PRIX za odnose s javnošću u poslovnom sektoru za male i srednje tvrtke osvojili nagradu za projekt Kušajte blago Slavonije.

Kampanjom Kušajte blago Slavonije na tržište su lansirana dva nova domaća vinska brenda Feravina - DIKA I MIRAZ, koje se željelo pozicionirati kao blago Slavonije. Prvenstveni cilj rebrandinga komunikacijskim naslanjanjem na Slavoniju željelo se realizirati više ciljeva. Napraviti poseban odmak u komunikaciji od ostalih vinskih brandova,te pozicionirati do sada manje poznata vina u lidersku poziciju Slavonije kao vrlo bitne vinske regije. Brandovi Dika i Miraz naglašavaju Slavonsko porijeklo,ali i dvije odvojene vinske linije koje slijede europsku praksu pozicioniranja vina na tržištu.

Liniju Dika smo pozicionirali kao best by, odnosno buteljiranih vina koja pružaju najbolji odnos cijene i kvalitete na domaćem tržištu, dok smo liniju Miraz odlučili komunicirati kao lifestyle liniju s ekskluzivnim vinima namijenjenu zahtjevnijim potrošačima te za posebne prilike. U kampanji smo veći naglasak postavili na PR aktivnosti. Kampanja je osmišljena na nacionalnoj razini uz korištenje širokog spektra komunikacijskih alata (kontinuirani odnos s medijima, press izleti, razni eventi i kušanja vina, poznate sommeliere i vinske blogere kao i voditelje prezentacija vina, plasiranje tema,itd).

Osnovni cilj FERAVINA bilo je povećanje prodaje butelja. Kampanjom je trebalo osigurati široku podršku ključnih medija, ali i distributera i restoratera. Radilo se na svim platformama: kontinuiranim plasiranjem pozitivnih priča u tradicionalne medije ali i kroz aktivnu zajednicu vinskih blogera. Realiziran je i komunikacijski trening prodajnog osoblja u skladu sa novom strategijom. FERAVINO je osvojilo i šampionsku titulu na Festivalu graševine u Kutjevu što je objavljeno na širokoj listi nacinalnih i lokalnih te specijaliziranih lifestile medija. Cijela linija Dike
predstavljena je izabranim uglednim novinarima ali i vodećim restoraterima i distributerima. Dika je predstavljena na svim vodećim nacionalnim i međunarodnim sajmovima i ocjenjivanjima.

Poznata svjetska kritičarka Jancis Robinson inicirala je mnogo medijskih objava, svojom odličnom ocjenom naše graševine Dike 2009. Odrađena je i prva oglašivačka kampanja u print medijima. Održavali su se stalni kontakti s najutjecajnijim vinskim novinarima i briefiranje o novostima u Feravinu što je rezultiralo objavom nekoliko većih novinskih članakao razvoju i uspjehu Feravina te reportažama o Feravinu. U kampanji su angažirani poznati vinski znalci.

Kreativnost i inovativnost uvođenjem „sveslavonskog„ pristupa u komunikaciji novih brandova FERAVINA napravljen je odmak od uobičajenog pristupa u vinskoj industriji u kojoj se brand veže uz ime vinara ili položaj vinograda. Time je otvorena i mogućnost medjskog naslanjanja na pozitivne trendove koje poslijednjih godina bilježi vinska industrija u Slavoniji što se u kontaktu s novinarima maksimalno iskoristilo. Naglasak u komunikaciji nije stavljen na oglašavanje nego na PR.

Iako su kampanjom Kušajte blago Slavonije na tržište lansirana dva nova brenda i butelje su se postavile na police na vrhuncu krize i značajnog pada prodaje, kampanjom se kupcima uspješno predstavila kvaliteta i ekskluzivnost vrhunskih Slavonskih vina pa je zabilježen rast prodaje u tom segmentu. Zajedničkim snagama agencije i FERAVINA, zbog dobrih rezultata kampanja se nastavila i ove godine.


Tagovi

Nagrade Feravino Dika Dika

Izdvojeni tekstovi

Izdvojen oglas

KLUB

Pšenica k'o na Markovo, repica skoro pa ocvala, zemlja suha, Sunce upeklo...
Što li će biti od ove godine.